دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

میرزایی در ادامه در خصوص گفته هایی مبنی بر اعطای پاداشی 4میلیون تومانی از سوی شورای شهر انار به رحیمی گفت:به هیچ وجه این موضوع که در یکی از نشریات منتشر شده ، صحت ندارد و…

انارما:تصمیم گرفتیم بمناسبت  روز ملی شورا های اسلامی، به سراغ باسابقه ترین عضو شورای شهر انار برویم که احمد میرزایی از این درخواست انارما استقبال کرد و مصاحبه ای به شرح زیر با وی انجام دادیم.

IMG_7354 - Copy

ابتدا بیوگرافی کوتاه از احمد میرزایی:

میرزایی در ابتدا ضمن گرامیداشت این روز ،در معرفی کوتاه از خود گفت:بنده متولد سال 1334 و اصالتا اهل شهر انار هستم  .  تاکنون در سه دوره از چهاردوره   انتخابات شورای شهر انار شرکت کرده ام  که در دوره اول با کسب اکثریت آراء در بین 38کاندید ، بعنوان نفر اول،در دوره دوم بعنوان نفرسوم و در دوره سوم حضورم  که اکنون نیز ادامه دارد  بعنوان نفر دوم انتخاب شده ام.در کارنامه کاری من عضویت هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار،چندین سال بعنوان رئیس افتخاری هیئت فوتبال انار به چشم میخورد وهم اکنون عضو شورای شهر و همچنین معاون رئیس شورا شهر و معاون رئیس شورای شهرستان نیز هستم.

شهردار انار با توجه به سابقه درخشانش انتخاب شد
وی در ادامه در خصوص نحوه  انتخاب شهردار انار  و میزان رضایتمندی اعضای شورا از عملکرد وی گفت:اعضای شورای شهر مهندس رحیمی را که سابقه درخشانی در معاونت شهرداری منطقه2 استان کرمان داشتند ،بعنوان شهردار برگزیدند و خوشبختانه در این 6 ماهی که از  شهردار بودن رحیمی میگذرد تمامی اعضای شورای شهر از عملکرد وی راضی هستند.

شورای شهر با جدیت از شهردار حمایت میکند
وی افزود:من به اتفاق اعضای شورای شهر به پاس زحمات بی وقفه شهردار در خصوص آبادانی شهر انار همچون(گل کاری و ایجاد فضای سبز،ایجاد آبنما و نورپردازی میادین و ارگ تاریخی انار و همچنین ساماندهی معابر سطح شهر و دیگر زحمت هایشان) بخصوص در ایام عید نوروز،  تقدیر نامه ای را به استاندار و شهردار کرمان فرستادیم و با جدیت  حمایت خود را از وی اعلام کردیم  و امیدواریم با حضور یک معاون مجرب در کنار وی روند آبادانی شهر بیش از بیش ادامه داشته باشد.

پاداش 4میلیونی به شهردار دروغ محض است
میرزایی در ادامه در خصوص گفته هایی مبنی بر  اعطای پاداشی 4میلیون تومانی از سوی شورای شهر انار به رحیمی گفت:به هیچ وجه این موضوع که در یکی از نشریات منتشر شده ، صحت ندارد و دروغ محض است و هیچ پولی از سوی شورای شهر به وی تعلق نگرفته است.

IMG_7355

مشکلات انار بی شمار است
معاون شورای شهر انار پیرامون مشکلات شهر  گفت:متاسفانه شهرستان انار سراسر مشکلات است. نبود بیمارستان ، کمربندی بسیار خطر ناک انار و همچنین نبود نیروهای بومی در ادارات در حالیکه بسیار جوانان بیکار داریم و کارشکنی هایی که در راه ارائه خدمت به همشهریان در ادارات  میشود همه مشکلات بسیاری هستند که بسیاری از همشهریان را دل آزرده میکند که امیدواریم در طول مدت چهار سال که من و چهار عضو دیگر شورای شهر انار این سمت را بر عهده داریم تا حد توان این مشکلات را حل کنیم.

1میلیارد تومان بدهی شهرداری که  میراث دوره قبل بود  پرداخت شد
باتجربه ترین عضو شورا ی شهر انار  از عملکرد شورای شهر و شهردار انار بار دیگر تمجید کرد و گفت:تمامی بدهی های شهرداری تا قبل از  روی کار آمدن شورای شهر و شهردار جدید که بیش از1 میلیارد تومان  بوده  خوشبختانه با درایت شهردار و همکاری اعضای شورای شهر پرداخت شده و با تلاشی که در سال جدید داشتیم بودجه شهرستان را که سال گذشته حدود 2میلیارد تومان بوده به حدود 3/5میلیارد تومان رسانده ایم.
دوخیابان و یک فلکه در اطراف امامزاده محمد صالح(ع) احداث میشود
میرزایی در خصوص برنامه های شورای شهر و شهرداری در سال جدید گفت:در شاخص ترین برنامه های شورای شهر و شهرداری  در سال جدید  قصد داریم جلوی امامزاده محمدصالح(ع) را به نحوی شایسته ساماندهی کنیم و در این راه قصد داریم دو خیابان در اطراف و یک فلکه بزرگ و با طرحی زیبا در سه راه جلوی  امامزاده احداث کنیم.

سخن پایانی
وی در پایان به همدلی و وحدت اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت:به لطف خداوند من و 4عضو دیگر شورای شهر بهمراه شهردار رابطه دوستانه بسیار خوبی با هم داریم و اتفاق نظر داشتن بر سر آبادانی شهرستان انار رمز موفقیت ماست.

IMG_7361

(در ضمن احمد میرزایی علیرغم اینکه بیش از 59 سال دارد تا کنون ازدواج نکرده است که وی ترجیح داد در این مصاحبه در خصوص این موضوع صحبت نکند)

دیدگاه کاربران

طرفدار دوشنبه 28 آوریل 2014 - 7:40 ب.ظ

احمد آقا کارش درسته.دمش گرم.راستی آقای میرزایی نگفتی چهارسال پیش تاج را آوردی انار.میدونید که کیو میگم نایب رئیس فدراسیون فوتبال.ولی حیف شد دوباره رفتی!!!

نگار سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 2:17 ق.ظ

بد نبود به شخصه از عملکرد شورای شهر و شهردار تا حدودی راضی هستم.درضمن این جلوی امامزاده یادتون نره ها.حتما درست کنین

م - ا سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 2:44 ق.ظ

با سلام ما از آقای میرزایی سوال داریم که آیا با وجود این همه کم و کاستی اعم از خاکی بودن خیابانها – خاکی بودن پیاده روها- خیابانهای بدون جدول و …….که در انار هست آیا هیچ توجیهی برای نصب نماد روح الله و دیگر کارهای تزئینی با آن هزینه های سنگین وجود دارد؟ به یقین خود روح الله (قدس سره) هم راضی ندارد در این شهر با این همه کم و کاستی این نماد پرهزینه نصب شود

الکی سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 3:08 ق.ظ

سلام خدمت آقای میرزایی /1میلیارد رو شما چجوری تو مدت 6ماه پرداختین.حتما همش زمین شهرداری رو فروختین درسته؟؟؟

رضایی سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 3:57 ق.ظ

بابا اینا که همش شد کارکرد های شهرداری.شما این وسط تو این6ماه پس چبکار کردین؟

علي سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 5:01 ق.ظ

چرا از مشكلات بيمارستان نمي نويسيد . منظورم همون دستگاه دياليز دست دوم كه به انار فرستادند

حامد سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 6:11 ق.ظ

ما اخر نفهمیدیم وظایف شورای شهر بغیر از انتخاب شهردار چیه؟ولی اگه اغماض نکنم خداییش تو این 6ماه فضای شهر انار خوب دگرگون شده/

م - ا سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 7:31 ق.ظ

به نظر من شهردار باید فکر توسعه شهر باشد

masum چهارشنبه 30 آوریل 2014 - 5:03 ب.ظ

اقای میرزایی شما که 4 تومن رو دادید وتصویب کردین ولی فرمانداری نذاشت اخه چرا دروغ به ملت میگین؟؟
اگه فرمانداری یکساعت دیر فهمیده بود که شما سند رو زده بودین…

غلامرضایی دوشنبه 9 ژوئن 2014 - 7:44 ق.ظ

اتفاقا 4 میلیون رو به حساب شهردار ریختن ولی بعدش صالحی از فرمانداری به گوش شهردار رسوند و شهردار مجبور شد بره و پول رو برگردونه !

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی