- یکشنبه, 7 دسامبر 2014
- خبرنگار
- بدون دیدگاه
- جدیدترین خبرها
- 23782
ظاهر ماجرا این است که پایت را از روی زین رد میکنی و در جا پایی محکم. یکی دو بار از جایت کنده می شوی و خودت را در صندلی جا می دهی. کلاه بر سر می گذاری. روزنامه شهروند در ادامه مینویسد: دست هایت را روی کلاچ و گاز و ترمز میگذاری و یکی […]
ظاهر ماجرا این است که پایت را از روی زین رد میکنی و در جا پایی محکم. یکی دو بار از جایت کنده می شوی و خودت را در صندلی جا می دهی. کلاه بر سر می گذاری.
روزنامه شهروند در ادامه مینویسد: دست هایت را روی کلاچ و گاز و ترمز میگذاری و یکی دوباره با غیظ هندل میزنی و برای شروع گاز زیاد میدهی که موتور غرشی کند و نفسی تازه کند و وارد میدان شود. پشت هرکدام از این رفتارهای به ظاهر ساده انبوهی تجربه و نکته و خاطره هست که برای به دست آوردن هر کدام باید که بارها از زین افتاده و دوباره بلند شده باشی و افسار محکم کنی و دل به دریای شهری بزنی و در میان انبوهی پیکان و وانت و پراید و سوناتا و مرسدس و سمند و بی ام دبلیو و ٢٠۶ و اتوبوس و مینی بوس راه خودت را باز کنی. طبق آمار HBS بانک مرکزی در سال ٩٢ از هر ١٠ نفر ایرانی دو نفر با موتور سرو کار دارند. یعنی یا خودشان راننده هستند یا ترک موتور می نشینند، بماند که زندگی چند نفر از مردم این شهر درگیر این دوچرخ است.