شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سرمربی تیم والیبال شهرستان انار گفت: تصمیم نهایی برای انتخاب بازیکنان اصلی بگونه ایست که سه بازیکن اناری نقش اساسی در برد تیم داشته اند و این تیم برای شروع رقابت های لیگ استانی بتازگی توانسته آمادگی و هماهنگی خوبی را کسب کند.

سرمربی تیم والیبال شهرستان انار گفت: تصمیم نهایی برای انتخاب بازیکنان اصلی بگونه ایست که سه بازیکن اناری نقش اساسی در برد تیم داشته اند  و این تیم برای شروع رقابت های لیگ استانی بتازگی توانسته آمادگی و هماهنگی خوبی را کسب کند.

به گزارش ” انارما” مسابقات والیبال لیگ استان کرمان با حضور ۸ تیم قرعه کشی شد،که تیمها در دو گروه ۴ تایی قرار گرفتند .

تیم‌های «هیات والیبال شهرستان انار، علوم پزشکی کرمان، رفسنجان و بیگلری کرمان» در گروه الف و تیم‌های «کرمان، سیرجان، شهربابک و زرند» در گروه ب هستند.

سومین بازی تیم انار نیز پنجشنبه هفته جاری برابر تیم بیگلری کرمان برگزار خواهد شد.

 خبرنگار “انارما” نیز در خصوص بازیهای پیش رو و بازیکنان این تیم مصاحبه ای با خانم بتی بردسیری سرمربی این تیم انجام داد.

سرمربی تیم والیبال شهرستان انار گفت: تصمیم نهایی برای انتخاب بازیکنان اصلی بگونه ایست که سه بازیکن اناری نقش اساسی در برد تیم داشته اند  و این تیم برای شروع رقابت های لیگ استانی بتازگی توانسته آمادگی و هماهنگی خوبی را کسب کند.

خانم بردسیری در این خصوص اظهار داشت: تیم والیبال شهرستان انار در لیگ استانی برای اولین بار حضور دارد و برای راهیابی به لیگ بر‌تر و قهرمانی در این لیگ امیدوار است و تلاش خود را به نحو احسن انجام می دهد.

سرمربی تیم والیبال انار در خصوص آخرین وضعیت تیمش جهت حضور در رقابت های لیگ استانی افزود: تیم والیبال شهرستان انار از تاریخ ۱۵ آبان ماه تشکیل شده است و دراین فرصت کم توانست رشد چشمگیری داشته باشد.

وی در ادامه گفت برای من کارایی بازیکن و تاثیری که در تیم دارد، مهم است و بومی یا غیر بومی بودن تاثیر چندانی در انتخابم ندارد و هدف این تیم سوق دادن رشته والیبال شهرستان انار به سمت حرفه ای شدن است در غیر اینصورت پیشرفتی در کار حاصل نخواهد شد .

سرمربی تیم والیبال شهرستان انار خاطرنشان کرد: در ابتدا اولویت تیم‌ شهرستان انار جذب بازیکنان بومی بود  و بر همین اساس از بین بازیکنان انتخابی ششنفر از اعضای این تیم از شهرستان انار منتخب که  سه نفر آنان جزء مهره اصلی تیم قرار گرفته اند و تنها در پست‌های خاصی که بازیکنان بومی در آن پست‌ها نیاز ما را برآورده نکردند بازیکن غیر بومی جذب شده است.

وی درخصوص سه بازیکن اناری که نقش مهمی در تیم داشته اند گفت : خانم فاطمه گرجی از جمله بازیکن آزاد ” لیبرو” تیم حضور دارند و همچنین خانم فاطمه اسدی به عنوان بازیکن سرعتی تیم و خانم طاهره شمس به عنوان بازیک قدرتی شناخته شده است.

بردسیری در خصوص پیروزی تیم شهرستان انار در مقابل دیدارهای بین تیم رفسنجان و کرمان گفت: فرقی نمی کند که با تیم های ضعیف یا قوی بازی کنیم بلکه مهم شرایط تیم انار است که البته روز به روز در حال بهتر شدن می باشد.

“فاطمه گرجی، فاطمه اسدی،طاهره شمس ، فاطمه کمالی ، هدا سلاجقه ، فیروزه نظیری ، زهرا هادیزاده ، زهرا کامیابی ، مهدیه ذوالفقاری ،  ریحانه نورالهی ، اکرم عسکر پور ، زینب ابراهیم نژاد ، مریم عنایتی ، زینب کرباسی” بازیکنان تیم والیبال شهرستان انار هستند و “هداشفیعی” به عنوان مربی و “بتی بردسیری”  به عنوان کاپیتان و سرمربی، این تیم را همراهی می کنند.

گزارش: فاطمه عبداللهی

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 4 دسامبر 2016 - 10:50 ب.ظ

سلام
تو یه سایت دیگه همین خبر برد تیم والیبال انار مقابل کرمان را گذاشته بود … اما شرح خبر جوری بود که حالت اعتراضی و کوچک شمردن این پیروزی در نظر خوانندگان را جلوه میداد … چون برداشت من این بود که اسم تیم والیبال اناره اما بازیکناش تمام کرمانی … هر چند کرمانی هم جزو خودمان و از استان خودمان بودن … این رسالت خبر نگاری نیست که ارزش کارها رو با برداشتهای خودمانی از موضوعات روز و وارونه جلوه دادن حقایق به خورد مخاطب بدیم … در هر حال کار بزرگی را این بزرگواران انجام دادند … چون واقعا از وقت و از خودشان هزینه کردند تا به اینجا رسیدند … به امید خدا مراحل بالاتر و پیروزیهای بهتر برای این عزیزان در تمامی مراحل زندگانی

قطره دوشنبه 5 دسامبر 2016 - 11:09 ق.ظ

باسلام وبادرود جایگاه وحق هر مخلوق خدا کرده معین از برای زنده ماندن وغنود
یاد حق وره معروف را کمی کج رفته بنده این شده ورزش واین اماتوریم گشته سود
جایگاه اصلیم اب باشنا و اسب سواری بهر حرکت وبا هدف دیدن شده پنهان به این اتش ودود
بار خدایا تو کمک کن بار دیگر بنده برگردم به اصل خود ودیگر را نبرده پی افکار حسود
باتشکر و با دعا برای رهبر وخود وخانواده محترم خودتان وسر دبیر
الله واعلم بالصواب اگر دلت خواست دعایم کن تا انشالله به امید خدا بنده هم جایگاه انسانی خود را پیدا کنم و وظیفه مادری خود را در راس امور قرار دهم واولین مهم بنده ارامش واسایش به محیط گرم خانواده است واز ان جا است که بنده با پرورش قهرمانانی بزرگ ماندگار این دنیا واخرت خواهم شد وبهتر است که بنده که ادعای شیعه بودن میکنم با فاطمه گونه وزینب گونه زندگی کردن الگوی یک انسان به تمام معنا وقهرمان خود وخانواده وجامعه ودنیا باشم انشا الله امیدوارم حرفهای بنده شما را از راهی که انتخاب کردی که حتما به نظرت درست است باز ندارد چون بنده
روضه خود خوانده و نوحه سرائی میکنم
حس هم دردی ندارم دل هوائی میکنم …..والسلام

ناشناس دوشنبه 5 دسامبر 2016 - 3:27 ب.ظ

من خودم یکی از اعضای تیم منتخب بودم که انصراف دادم.این تیم سه چهار ماه که تشکیل شده.۱۵ ابان تشکیل نشده.بعدشم بازیکنان انار دو تاشون هرکدوم بطور جداگانه در دو گیم جداگانه بازی کردن.در همه گیمها حداقل پنج بازیکن غیر بومی شرکت داشتن باتشکر

اناری دوشنبه 5 دسامبر 2016 - 7:50 ب.ظ

مگه در تیمهای مهم بازیکن غیربومی نیست؟ اصلا این چه حرف احمقانه ای هست که یه عده بیسواد راه انداختن؟بازیکنای غیر بومی در کنار بچه های خودمون میشن یه باشگاه به اسم انار که میره انشالله قهرمان هم میشه
اون عده هم از یه جای دیگه … که این حرفارو میزنن من خبر دارم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی