سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

مراسم تقدیر از برترین های فوتبال انار در سال ۹۵ عصر امروز یکشنبه ۲۸آذر در سالن تالار شهر انار برگزار شد. به  گزارش انارما در این مراسم که با حضور احمد میرزایی عضو شورای شهرستان و بهنویی معاون سیاسی فرماندار برگزار شد ، سیدمحمود موسوی رئیس هیئت فوتبال انار گفت: لیگ فوتبال انار بر خلاف […]

مراسم تقدیر از برترین های فوتبال انار در سال ۹۵ عصر امروز یکشنبه ۲۸آذر در سالن تالار شهر انار برگزار شد.

به  گزارش انارما در این مراسم که با حضور احمد میرزایی عضو شورای شهرستان و بهنویی معاون سیاسی فرماندار برگزار شد ، سیدمحمود موسوی رئیس هیئت فوتبال انار گفت: لیگ فوتبال انار بر خلاف سال های گذشته که بصورت لیگ دسته یک و لیگ  دسته دوم برگزار میشد امسال در قالب یک جام با شرکت ۱۲تیم  بود که در کل ۶۶مسابقه برگزار شد.

وی ساماندهی لیگ و برگزاری مرتب آن را یکی از سختی های هیئت فوتبال انار در لیگ سال جاری عنوان کرد و گفت: از همه عزیزانی که در برگزاری مطلوب لیگ امسال همیار هیئت فوتبال بودند تشکر و قدردانی میکنم .

در ادامه این مراسم خواجه پور رئیس اداره ورزش و جوانان انار پشت تریبون رفت و با تقدیر از تلاش های موسوی رئیس هیئت فوتبال انار در یکسال گذشته گفت: خوشبختانه با حضور ایشان فوتبال انارحرکت  رو به رشدی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان انار همچون سایر ادارات انار با مشکل بودجه ای روبه رو است گفت: اکنون از لحاظ بودجه ورزشی  دست ما در ایجاد تغییرات بسته است.

این مراسم با اهدای لوح یادبود به پیشکسوتان داوری و داوران کنونی  انار، تیم سپند آسا راه یافته به مسابقات کشوری ، تیم های اول تا سوم لیگ(آزادگان احمدآباد ، پیشرو و شهرداری امینشهر)، برترین بازیکن ،آقای گل ،تیم اخلاق و بازیکن اخلاق ادامه یافت.

رضا محمدینا، سرمربی پیشرو به عنوان مربی نمونه، حسین گلزاری کاپیتان تیم آزادگان و حسن روینی بازیکن تیم شاهین نیز به عنوان بازیکنان اخلاق، علی بلوچی از تیم شهرداری امین‌شهر به عنوان بازی جوانمردانه و حسن عبدالله‌زاده و حمید کریمی به عنوان تماشاگران نمونه تقدیر شد.

در این مراسم از مهدی پورصالحی، بازیکن سابق تیم یادبود و همچنین یاد مرحوم سیدعلی موسوی و مرحوم محمدعلی اعمی‌زاده پیشکسوتان فوتبال و مرحوم اصغر غلامرضایی، پیشکسوت داوری گرامی داشته شد.

درپایان این مراسم سرپرست تیم پیشرو انار کاپ نایب قهرمانی لیگ انار را به فرزند مرحوم وحید اسماعیلی تقدیم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

فوتبالی قدیمی دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 6:14 ق.ظ

دست مسئولین و عوامل این برنامه درد نکنه واقعا جالب بود و جا داره یه خسته نباشی هم خدمت آقای موسوی و محمدحسینی بگیم.

نگار دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:29 ب.ظ

عکسهای جالبی بودن.ممنون….

حسن دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:30 ب.ظ

چرا فقط فوتبالیها رو تقدیر و تشکر میکنید…

مدنظر دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:47 ب.ظ

خسته نباشید تمامی دستندرکاران ورزش
چه خوبه که ورزش و ورزش دوست را اهمیت و تقدیر میکنید قطعا بازخورد خوبی خواهد داشت.
اهمیت به ورزش یعنی امنیت در شهر یعنی مبارزه با اعتیاد یعنی شادمانی یعنی افتخار اناری و…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی