پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

چهل و شش نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار معرفی حسین فریدون به قوه قضائیه برای رسیدگی به اتهامات اقتصادی وی شدند.

چهل و شش نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار معرفی حسین فریدون به قوه قضائیه برای رسیدگی به اتهامات اقتصادی وی شدند.

به گزارش انارما به نقل از فارس چهل و شش نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار برخورد با حسین فریدون و معرفی وی به قوه قضائیه جهت رسیدگی به اتهاماتش در زمینه مفاسد اقتصادی شدند.

متن این تذکر به شرح ذیل است:

هیئت رئیسه محترم

خواهشمند است برابر ماده (۲۰۸) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تذکر زیر را ابلاغ و خلاصه آن را در جلسه علنی مجلس قرائت فرمایید.

مخاطب:

رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی

خلاصه تذکر:

ضرورت برخورد با آقای حسین فریدون و معرفی ایشان به قوه قضائیه جهت رسیدگی به اتهامات وی در زمینه مفاسد اقتصادی

شرح تذکر:

مطابق برخی مدارک واصله برادر جنابعالی از یکی از ابربدهکاران بانکی به نام (ر- د) با بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال بدهی بانکی، به تاریخ ۲۵/۳/۹۳ ملکی به قیمت ۱۴۰میلیارد ریال واقع در تجریش (از طریق همسر) دریافت کرده است.

اعمال نفوذ در نصب برخی مدیران بانکی که توسط متهمان به فساد اقتصادی به حسین فریدون معرفی شده‌اند و اصرار ایشان به نصب یکی دیگر از مدیران بانکی با حقوق‌های نجومی که رئیس سازمان بازرسی کل کشور به آن اشاره کرد و سایر مسائل ایشان که در صورت صلاحدید در جلسه حضوری به عرض می‌رسد، از مواردی است که جنابعالی برای حفظ حیثیت دولت و نظام اسلامی باید به آن حساسیت نشان دهید.

با توجه به موارد فوق از جنابعالی و قوه قضائیه انتظار می‌رود بدون اغماض زمینه رسیدگی به اتهام ایشان را فراهم آورید.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی