شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار شد… به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم ترحیم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی انارگفت:مردم قدر شناس ایران اسلامی بپاس ۵۹سال همراهی و همگامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع […]

مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار شد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم ترحیم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی انارگفت:مردم قدر شناس ایران اسلامی بپاس ۵۹سال همراهی و همگامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی شرکت کردند.
وی افزود : گرچه دشمنان و فتنه گران بارها میخواستند بطور کلی ایشان را از رهبری جدا کنند ولی با مواضع قاطع ایشان نسبت به رهبری دشمنان و فتنه گران مأیوس می شدند.

وی در ادامه گفت:آ نچه به ایشان ارزش می داد ابراز عشق و محبتش نسبت به امام خامنه ای بود و خود را رهرو و مطیع رهبر می دانست لذا فتنه گران هرگز از این مواضع ایشان راضی نبودند.

عکس اسلاید خبری آرشیوی است

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس پنج‌شنبه 12 ژانویه 2017 - 1:37 ب.ظ

بنا ب فرمایش حضرت آقا.خناسان…چه تدبیر زیبایی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی