پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

در صحنه نبرد فرهنگی بر هر ایرانی وطن دوست لازم است در برابر تهاجم فرهنگی ناجوانمردانه دشمن، همچون آتشی نهاد فرهنگ باطل خصم دون را خاکستر نماید و پوچ بودن آن را نمایان کند.

در صحنه نبرد فرهنگی بر هر ایرانی وطن دوست لازم است در برابر تهاجم فرهنگی ناجوانمردانه دشمن، همچون آتشی نهاد فرهنگ باطل خصم دون را خاکستر نماید و پوچ بودن آن را نمایان کند.

 

به گزارش ” انارما” ، زمانی که صحنه نبرد، نبرد فرهنگی است و سالیان سال است نه دولت‌های مدعی اصولگرایی و نه مدعیان اصلاح طلبی، هشدار هجمه فرهنگی دشمنان را از زبان رهبر کشور به گوش عمل نمی‌شنوند و دشمن امیدوار به فتح سنگرهای فرهنگی ماست، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جمعی از دانشجویان، با توجه به شرایط موجود دلسوزان دین و میهن را به آتش به اختیار فراخواندند.

پس بر هر ایرانی وطن دوست لازم است در برابر حمله فرهنگی ناجوانمردانه دشمن، دژی مستحکم باشد و همچون آتشی نهاد فرهنگ باطل خصم دون را خاکستر کند و پوچ بودن آن را نمایان سازد.

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا استقلال فرهنگی کشور بیش از این خدشه دار نشود و دوستان ظاهری یا دشمنان آشکار برای ما سند آموزشی و پرورشی دیکته ننمایند تا اینکه سندهای بالادستی که حاصل فکر و اندیشه و برنامه‌ریزی متخصصین داخلی است خاک نخورد و سند یونسکو بشود بالای هر چه دست هست!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا رشد علمی کشور متوقف نشود، چون توقف رشد علمی یعنی آغاز و گسترش وابستگی و واردات شرم آور ساده‌ترین و دم دستی‌ترین کالاهایی که توان تولید آن و حتی بهتر از آن را در داخل داریم!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فرهنگ جهاد و شهادت که عامل سرافرازی و رشد و بالندگی میهن عزیزمان است، پایمال سیاست ورزی و تعامل جاهلانه نشود و جوانان ما همچنان دشمن شناس و دشمن نترس بار بیایند!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا حوزه‌های علمیه انقلابی باقی بمانند و خدایی نکرده آخوندهایی در نیایند که نه پایبند دین باشند و نه ملتزم به اخلاق، مومنانه لباس بپوشند و سکولار حرف بزنند و لیبرال رفتار نمایند!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا مقدمات ازدواج جوانان حاصل شود، برای دختران جوان بی‌بضاعت به فکر جهیزیه باشید و برای پسران بی‌بضاعت به فکر کمک هزینه مسکن که خسته شدند جوانان از دویدن دنبال وام ازدواجی که اگر هم به دستشان برسند نه برای دختر جهیزیه می‌شود و نه برای پسر خرج ازدواج و مسکن!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فرهنگ اشرافی‌گری دین و ایمان و دنیا و آخرت و فکر و ذهن جوانان و پیران را ما نَبَلعَد و دزدان و رهزنان الگوی فعالیت اقتصادی ملت مسلمان نشوند، تا شاید بانک‌های ما تبدیل بنگاه اقتصادی نگردند و رباخواری قانونی‌شان همه گیر نشود!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فیلم و موسیقی و بازی‌های رایانه‌ای جذاب، آموزنده و سالم بسازید و کتاب‌ها و رمان‌های مفید بنویسید تا فیلم‌ها و موسیقی‌های مبتذل و مستهجن غربی، الگوی فکری و فرهنگی جامعه ما نشوند، تا آنقدر قحط الاثار نشود که همه همّ و غمّ برخی مسئولین بشود ربنا با صدای فلان خواننده خوش نشین!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید ، هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ساختن وطن انجام دهید.

نگارنده: یونس یوسفی.

دیدگاه کاربران

دهه 60 ی شنبه 10 ژوئن 2017 - 6:54 ب.ظ

خدا بخیر کند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی