سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

آخرین جلسه شورای اسلامی قربان آباد در دوره چهارم با حضور اعضای شورا،دهیار و روزه اولی های این روستا و همراه با ضیافت افطاری  برگزار شد. به گزارش ” انارما”؛ آخرین جلسه شورای اسلامی قربان آباد در دوره چهارم روز گذشته با حضور اعضای شورا،دهیار و روزه اولی های این روستا و همراه با ضیافت […]

آخرین جلسه شورای اسلامی قربان آباد در دوره چهارم با حضور اعضای شورا،دهیار و روزه اولی های این روستا و همراه با ضیافت افطاری  برگزار شد.

به گزارش ” انارما”؛ آخرین جلسه شورای اسلامی قربان آباد در دوره چهارم روز گذشته با حضور اعضای شورا،دهیار و روزه اولی های این روستا و همراه با ضیافت افطاری “غذای سنتی” برگزار شد.
شورای اسلامی قربان آباد ضمن اعلام این خبر گفت:با هماهنگی های انجام شده با بزرگان و سرآشپزان این روستا مقرر گردید آیین باران خواهی همه ساله در اواخر آبان ماه در این روستا برگزار شود.

این جلسه که با حضور روزه اولی های این روستا همراه بود پس از افطار با غذای سنتی اشکنه با نان کرنو و صرف کلوچه سنتی از آنها با اهدای مفاتیح الجنان تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

محمد چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 10:00 ق.ظ

آفرین به اعضای شورای قربان آباد.کار جالبی بود.ای کاش بقیه روستاها هم این کار رو انجام می دادند.

........ چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 4:00 ب.ظ

خودتو کشتی آقای میرزاخانی هههههههه
روزه اولیها رو سوژه کردی برای معرفی غذای محلی…
بازم خسته نباشی و خداقوت…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی