- سهشنبه, 7 ژانویه 2014
- خبرنگار
- بدون دیدگاه
- اجتماعی , جدیدترین خبرها
- 7268
«میشد پیشبینی کرد که راهبرد رسانهای جریان فتنه، تخریب گام به گام تمام نشانههای جریان انقلابی و حزباللهی باشد.»
وحید یامینپور از مجریان سابق صدا و سیما در گوگل پلاس خود با این مقدمه نوشته است: «همیشه این بوده ولی در این دوران اولویت بیشتری پیدا کرده است. طبعا تبر زدن به ریشه و تنه انقلاب کار سادهای برای این جماعت نیست و حاضر نیستند تاوان آن را بپردازند بنابراین نیشتر انداختن به شاخ و برگ و چنگ انداختن بر میوههای این درخت روش بعدی است.
اخیرا تخریب و دروغپراکنی و توهین به چهرههای موثر گفتمان انقلاب سرعت بیشتری گرفته و قطعا متوقف نخواهد شد. متاسفانه رفقای حزباللهی ما هم غالبا مینشینند و زیر لب نفرین میکنند. در روایات آمده که دفاع از مومنین واجب است، آنچنان که اگر کسی بدون عذر دفاع نکند به بلا گرفتار میشود.
خبر کذایی درگیری … را اولین بار سایت اسرائیلی بالاترین و بعد از آن بدنام ترین سایت داخلی یعنی آیندهنیوز – سایت کینهای و عصبانی منتسب به یک خاندان مشهور – منتشر کردهاند.
هم از باب رفاقت و هم از باب دفاع از مومن و هم از باب حرمت ذاکر اهل بیت علیهمالسلام این نوت منتشر میشود.
پ ن: روایت شده روزی مردی را خدمت امیرالمومنین علیهالسلام آوردند که از نیش عقرب درد میکشید. حضرت فرمود تو از این درد نمیمیری. این نیش برای آن بود که روزی در حضور تو سلمان ما را تمسخر کردند و تو در حالی که جانت در خطر نبود از سلمان دفاع نکردی.»
حسین الهام نیز که پارسینه او را از فعالان حزباللهی فضای مجازی نام برده، در شبکه اجتماعی گوگلپلاس نوشته است: «فرض کنید من از شهری بدم میآید، البته نه از همهاش! از بعضی رفتارهای تعدادی از مردمش، از بعضی محلههایش و مردمی که با من رفتار خوبی نکردهاند. حالا دشمن به آن شهر حمله کرده است. مسالهای را هم بهانه کرده است که احتمال دروغ بودنش بیشتر از راست بودنش است و اصلا فرض کنیم راست میگوید اما به هر حال او دشمن است و حالا هم به آن شهر حمله کرده است. در دشمن بودنش هیچ شکی ندارم. میدانم اگر این شهر را بگیرند جای پایشان برای گرفتن بقیه شهرها باز میشود اما از آن شهر هم خاطره خوبی ندارم. به نظر شما من باید چه کنم؟ چه وظیفهای دارم؟ باید از شهر و مردمش دفاع کنم یا در هنگام حمله دشمن بیخیال باشم یا اینکه به مردم شهر بگویم که یادتان است من از فلان کارتان بدم میآمد، این جزای کارتان است حقتان باشد؟
رفتاری که حزباللهیها و مذهبیها با شایعات درباره محمود کریمی میکنند، مثل رفتار من است با مردم آن شهر! حالا که دشمن – تاکید میکنم دشمن – او را هدف گرفته ما خودمان داریم او را جلوی سیبل هل میدهیم. حالا که دشمن دارد به بهانه دروغ اثباتنشدهای درباره محمود کریمی کل هیات و مداحی و عزاداری را زیر سوال میبرد بچه حزباللهی میآید میگوید حقش است چون من آن روز از شور گرفتنش خوشم نیامد، عربده میزد. میگوید همه شایعات راست است چون من دیدم سوار موتور گرانقیمتی شده بود (!). خودش را جای خدا میگذارد و میگوید این جریان چوب خداست و جواب حرفهایش درباره حسن عباسی. میگوید آن روز که از احمدینژاد انتقاد کرد باید این روزها را میدید و … .
یعنی واقعا تمام این جبهه را دیدن و شناخت دوست و دشمن و مرزبندی اینقدر سخت است؟ یعنی واقعا سلیقههامان را وسط چنین جنگ و هجمه سنگینی نمیتوانیم برای خودمان نگه داریم؟ واقعا تشخیص اولویتها اینقدر سخت است؟ یعنی تا حالا نفهمیدهایم که به هر بهانهای ائمه جمعه و سخنرانان مشهور و مداحان را میزنند؟ همین چند وقت پیش نبود که مهدی سلحشور را به خاطر حرفهای حقی که زده بود به انواع فحشها نواختند؟
واقعا اگر نمیدانید بگذارید بلند بگویم: جنگ است آقایان، جنگ! ما داریم با زامبیهای خارجی و داخلی میجنگیم.
شهری هست که من از آن خیلی بدم میآید. تلخترین خاطرات زندگیام در آنجا رقم خورده است. از برخی از مردمش دل خوشی ندارم. رفقایم در آن شهر در حساسترین شرایط تنهایم گذاشتند. از جوانان این شهر کتک خوردهام. اما بارها از نام و فرهنگ این شهر دفاع کردهام و میکنم. چون این شهر در مرزهای سیاسی و عقیدتی من قرار دارد.
من به عبدالرضا هلالی و جواد مقدم و حسین سیبسرخی و بعضی مداحان دیگر انتقاد دارم اما اگر به آنها نیز حمله شود از آنها دفاع میکنم، تمامقد هم دفاع میکنم.»
سایت خبری انتخاب روز چهارشنبه هفته گذشته به نقل از سایت فیلترشده آینده نوشت: «مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو در اتوبان بابایی که یکی از آنها از مشهورترین و گرانترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.
طبق اطلاعات رسیده، داستان از این قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا و سیما در روزهای عزاداری، نوحهخوانیهای او را مدام پخش میکند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دیماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف میکند. این تصادف که میتوانست مانند صدها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی میکشد.
سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت میکردند. گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده میشود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵ تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک میکنند.
بعد از تیراندازی، جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت میبرند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال میشود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمیکند.»
سایت خبری ندای انقلاب نیز نوشت: «محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهمالسلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبانهای تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.
یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودروی حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان میکنند.
وی ادامه داد: پس از توقف خودروی کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودروی کریمی میروند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی میکند که این کار هم نتیجه نمیدهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک میکند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت میکند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله میگیرند.
بر اساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.
این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سالهای اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.
نکته جالب و تاملبرانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقازاده فتنهگر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانههای معاند برای تخریب چهرههای هیئتی و مذهبی دارد.»
سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی (197) در مورد این حادثه گفت: این فرد (مداح مشهور) مجوز حمل سلاح داشته و سلاح وی قانونی بوده است.