شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ متاسفانه در سال‌های اخیر روزبه روز بر میزان قطع درختان توسط افراد ناشناس و تبدیل آنها به ذغال برای فروش و امرار معاش در شهرستان انار در حال افزایش است و در پی آن نگرانی کشاورزان و باغداران شهرستان را به دنبال داشته است. همین امر باعث شد تا […]

به گزارش ” انارما ” ؛ متاسفانه در سال‌های اخیر روزبه روز بر میزان قطع درختان توسط افراد ناشناس و تبدیل آنها به ذغال برای فروش و امرار معاش در شهرستان انار در حال افزایش است و در پی آن نگرانی کشاورزان و باغداران شهرستان را به دنبال داشته است.

همین امر باعث شد تا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار در اطلاعیه ای اعلام کند: با توجه به شکایت تعدادی از باغداران بابت قطع درختان پسته توسط افراد ناشناس، بدینوسیله به اطلاع کلیه شهروندان می‌رساند افرادی که به قطع درختان در باغات رها شده و یا حمل و نقل شاخه و تنه درختان و خرید و فروش آن اشتغال دارند حتما بایستی قرارداد مکتوبی با صاحب باغ تنظیم و به امضاء شورای محل و نیروی انتظامی محل برسانند و شماره تماس صاحب ملک و عضو شورای محل داخل آن قید گردد. در غیر این صورت با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی، محموله‌های فاقد مجوز، توقیف و افراد متخلف طبق قانون مجازات خواهند شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی