جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به منظور فرهنگ سازی نسبت به کمک به مستمندان و همیاری با مستضعفان ، موسسه خیریه یاران انقلاب در یک اقدام خداپسندانه بیش از ۲۰۰ بسته غذایی به نیازمند شهرستان انار توزیع کرد. به گزارش ” انارما”  در آستانه فرا رسیدن دهه فجر و در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور فرهنگ سازی نسبت […]

به منظور فرهنگ سازی نسبت به کمک به مستمندان و همیاری با مستضعفان ، موسسه خیریه یاران انقلاب در یک اقدام خداپسندانه بیش از ۲۰۰ بسته غذایی به نیازمند شهرستان انار توزیع کرد.

به گزارش ” انارما”  در آستانه فرا رسیدن دهه فجر و در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور فرهنگ سازی نسبت به کمک به مستمندان و همیاری با مستضعفان ، موسسه خیریه یاران انقلاب در یک اقدام خداپسندانه بیش از ۲۰۰ بسته غذایی به نیازمند شهرستان انار توزیع کرد.

 این جبهه یاران فقط مختص به شهرستان انار نیست و در سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز فعالیت می‌کندجبهه یاران طبق مقررات وزارت کشور و در چارچوب مدار قانونی گام برمی‌دارند و خارج از آن کاری نمی‌کنند و همچنین ساختاری متخصص و  برنامه‌های سازمان یافته را دارند.

این موسسه اعلام کرد:  در سراسر شهرستان انار آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در راستای کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان شهرستان انار می باشد و بر این اساس شماره حساب ۱۰٫۵۱۶۷۵۱۹٫۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۰۴۹۳۳  به نام موسسه خیریه یاران انقلاب نزد بانک رسالت برای دریافت کمک‌های نقدی خیران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ایرانی یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 3:05 ب.ظ

دمتون گرم همراه با کار سیاسی میشود خدمات گوناگونی دیگر هم کرد احسنت

دبیر یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 3:06 ب.ظ

این یاران انقلاب همونایی هستن که سایت اونوری داشتن تخریبش میکردن که ضد دولته؟ عجب آدمایی هستن به خدا

ناشناس یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 4:39 ب.ظ

قبول باشه از همگی انشاالله.
خدا اجرتون بده

ناشناس یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 5:27 ب.ظ

افرین به این موسسه,مسؤولش کیه ؟؟
خدا کنه دایمی باشه

احمدی یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 9:31 ب.ظ

مسوول یاران انقلاب است

نگار یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 9:56 ب.ظ

خدا خیرشون بده . افراد مستضعفین در انار هستن که با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن..ای کاش شاهد بیشتر این اعمال شویم.اجرتون علی الله

متولد دی یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 9:59 ب.ظ

ان شاء الله خیرین همکاری میکنند و ادامه خواهد داشت.دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی