پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مردم شهر انار همزمان با سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

مردم شهر انار همزمان با  سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش” انارما” ؛ مردم شهر انار همزمان با  سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

اقشار مختلف مردم ولایی انار امروز بیعتی دوباره با امام(ره) و رهبری و آرمان های انقلاب داشتند.

این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و مردم همیشه در صحنه در محل مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) و قرائت قطعنامه و اقامه نماز جمعه پایان یافت.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

زیبا کنار جمعه 10 فوریه 2017 - 6:41 ب.ظ

آفرین بر مردم انار….حضور خوبی بود.

ناشناس جمعه 10 فوریه 2017 - 8:16 ب.ظ

سلام مردم خیلی خوب از حرف آقا تبیعت کردند ماشاءالله

دهه فجر شنبه 11 فوریه 2017 - 12:27 ق.ظ

عکسهای قشنگی بود آفرین ولی عکس من نیفتیده بود

صابری دوشنبه 13 فوریه 2017 - 9:19 ق.ظ

ای کاش افرادی که عملکرد بدو ناشایستی در سالهای گذشته از خود به جای گذاشته و همیشه به دنبال شکار فرصت ها هستد از آنها تبلیغ نمی شد کسانی که نان نظام را خوردند و به خون شهدا خیانت کردند و اگر عدالت اجرا می شد الان نباید نفس می کشیدندتابلو کردن این افراد ان هم توسط یک سایت ازرشی و انقلابی و ولایی دور از انتظار است و به نوعی نمک بر زخم خانواده شهدا و زجر کشیدگان انقلاب و دفاع مقدس است .باتشکر صابری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی