جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دو طرح پایلوت(انرژی خورشیدی ۵کیلوواتی) که برای اولین بار در شهرستان انار اجرا میشود بهره برداری شد…

دو طرح پایلوت(انرژی خورشیدی ۵کیلوواتی) که برای اولین بار در شهرستان انار اجرا میشود بهره برداری شد.

به گزارش انارما ، عصر دیروز سه شنبه ۲خرداد محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور به همراه یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد کرمان و احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس  جهت شرکت در کارگروه اشتغال مددجویان کمیته امداد شهرستان ، در انار حضور یافتند.

در این جلسه که ائمه جمعه انار و امین شهر ،فرماندار انار ،فرمانده ناحیه سپاه ، رئیس کمیته امداد شهرستان و تنی چند از مسئولین نیز حضور داشتند وضعیت معیشتی و اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد انار مورد ارزیایی قرار گرفت.

بعد از این جلسه از طرح های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد شهرستان انار شامل دو طرح پایلوت(انرژی خورشیدی ۵کیلوواتی) که برای اولین بار در شهرستان انار اجرا میشود بهره برداری شد.

این طرح ها به مددجویان تحت پوشش با ارائه تسهیلات ۳۰میلیون تومانی ارائه شده که با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان انار و وجود آسمان آفتایی در اکثر روز های سال مرقوم به صرفه خواهد بود.

لازم بذکر است برق تولیدی از این پنل ها توسط اداره برق انار خریداری و وارد سیستم برق شهری می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

دهه 70 ی چهارشنبه 24 می 2017 - 8:33 ق.ظ

ایده خیلی خوبیه ولی ب نظر من تسهیلات به کارای بهتری میتونستن بدن

جواد چهارشنبه 24 می 2017 - 11:27 ب.ظ

دهه ۷۰ ی مثلا چه کاری؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی