شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرماندار اناربرضرورت راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شهرستان انار افزود:با پیگیریهای انجام شده میدان میوه و تره بار شهرستان انار در خیابان شهدا راه اندازی شده و هم اکنون میوه و تره بار بصورت عمده و جزئی با نازلترین قیمت ها در حال توزیع است.

فرماندار اناربرضرورت راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شهرستان انار تاکید کرد: با پیگیریهای انجام شده میدان میوه و تره بار شهرستان انار در خیابان شهدا راه اندازی شده و هم اکنون میوه و تره بار بصورت عمده و جزئی با نازلترین قیمت ها در حال توزیع است.
به گزارش ” انارما” پنجم فروردین ماه طباطبائی فرماندار انار به اتفاق رئیس مجمع امور صنفی(خانه اصناف) از عرضه میوه در میدان تره بار شهرستان انار بازدید و کیفیت کار این میدان را بررسی و جهت رفع مشکلات موجود برای بهینه سازی عرضه میوه در سطح شهرستان پیگیریهایی انجام دادند.
فرماندار انار در این بازدیدضمن تشکر از دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار شهرستان که راه اندازی این میدان را پیگیری نمودند اظهار امیدواری کرد به امید خدا با فعالیت این میدان میوه و باهمکاری اصناف شهرستان ضمن جلوگیری از چند نرخی در شهر انار و روستاهای اطراف میوه با قیمت و کیفیت مناسب در شهرستان به مردم عرضه خواهد شد.

وی افزود هم اکنون نیز میوه تنظیم بازار شب عید و دیگر میوه و تره بار مایحتاج مردم در این میدان بصورت عمده و جزئی با قیمت مناسب در حال توزیع است.
لازم بذکر است که راه اندازی این میدان میوه و تره بار که از مصوبات ستاد تنظیم بازار در فرمانداری بوده است با پیگیریهای بعمل آمده و همکاری دستگاه های عضو ستاد(مجمع امور صنفی،شهرداری ،تعاون کشاورزی و…) در ۲۸ اسفند ماه در خیابان شهدا حوالی رستوران پردیس افتتاح و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی