چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

جاده های روستاهای هشت قریه به علت بی توجهی مسئولان و عدم همخوانی اعتبارات با مشکلات راهها، قرارگاه حادثه و کمینگاه مرگ  بسیاری از شهروندان شده اند.

جاده های روستاهای هشت قریه به علت بی توجهی مسئولان و عدم همخوانی اعتبارات با مشکلات راهها، قرارگاه حادثه و کمینگاه مرگ  بسیاری از شهروندان شده اند.

به گزارش ” انارما”  ؛ تصادفات جاده ای یکی از مهم ترین دلایل مرگ و میر در  در ایران است. با توجه به آمار بالای حوادث ترافیکی مرگبار در کشور و اهمیت جاده ها و همچنین نقاط حادثه خیز در وقوع این حوادث، می بایست اقدامات زیادی در زمینه اطلاع رسانی وآگاهی عموم مردم انجام گیرد.

وضعیت نامناسب حوادث جاده‌ای  در منطقه هشت قریه شهرستان انار که بصورت یک طرفه و در لاینی که بدون تعریض جاده های بین روستایی خصوصا در جاده شاهم آباد – لطف آباد و همچنین برخی از راه های آسفالت در این منطقه که به دهه ۵۰ و ۶۰ بر می گردد ،نیاز شدید به روکش آسفالت نو دارد، اما کمبود اعتبارات مانع بزرگ این ترمیم ها شده تا جایی که حتی در سال جاری براثر تصادف موتور سیکلت یک جوان ۲۵ ساله که دچار ضربه شدید به ستون فقرات کمری وی وارد شده بود دچار فلج شدن وی شد و اتفاقاتی اینچنین که وضعیت حوادث جاده‌ای این منطقه را بحرانی عنوان می کند. 

موقعیت عبور و مرور جاده ای روستاهای هشت قریه سبب شده است تا حجمی از خودروهای عمومی و باری از این روستاها فضای عبور را دچار مشکل و در صورتی است که از لحاظ زیر ساختی جاده های هشت قریه برای این همه تردد نامناسب است و  هرساله شاهد سوانح جاده ای فراوان منجر به فوت در این مسیرها هستیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

مرتد پنج‌شنبه 20 جولای 2017 - 9:06 ب.ظ

چرا مسیولین بفکر مردم منطقه هشت قریه نیستن…واقعا وضع جاده های ابن روستاها اسفناکه…یه فکری بکنین..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی