چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

شهردار امین شهر با اشاره به پایان عملیات تعرض جاده انار_ امین شهر ، احداث چاه جدید آب آشامیدنی و راه اندازی اورژانس را از نیاز های اصلی مردم این شهر عنوان کرد…

شهردار امین شهر با اشاره به پایان عملیات تعریض جاده مواصلاتی امین شهر به جاده ترانزیت یزد ، احداث چاه جدید آب آشامیدنی و راه اندازی اورژانس را از نیاز های اصلی مردم این شهر عنوان کرد.

به گزارش انارما ، مصطفی ملانوری شهردار امین شهر در جلسه شورای اداری شهرستان انار با اشاره به پروژه تعریض  آسفالت جاده مواصلاتی امین شهر به جاده ترانزیتی یزد گفت: عملیات تعریض این جاده تمام شده و انشاالله با روکش آسفالت این جاده تا ۲۵اسفند سال جاری،  پروژه به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مشکلات آب شرب مردم امین شهر گفت:آب آشامیدنی مردم این منطقه با مشکل جدی رو به رو شده است و این موضوع در فصول گرم سال بشدت مردم امین شهر را آزاد می دهد.

وی افزود: در همین زمینه مجوز حرف چاه جدید آب آشامیدنی برای این منطقه صادر شده که حتی با مشخص شدن پیمانکار این پروژه پیش بینی شده این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهرده برداری برسد.

ملانوری در ادامه تصریح کرد:بر طبق قول مساعدی که از ظرف مسئولین کرمان در این زمینه داده شده است کمتر از سه ماه تا  زمان مقرر شده برای افتتاح وقت باقی است و این در حالی است که هنوز هیچ اقدام عملی در این زمینه نشده و از مسئولین شهرستان میخواهیم با پیگیری هرچه سریعتر این پروژه را به مرحله اجرا برسانند.

شهردار امین شهر در پایان و در خصوص راه اندازی اورژانس در امین شهر گفت:چندین سال است که این موضوع توسط امام جمعه و مسئولین امین شهر در حال پیگیری است و طبق آخرین مکاتبه قول مساعد داده شد که تا پایان سال جاری با توجه به اینکه امکانات زبربنایی لازم در امین شهر وجود دارد اورژانس این شهر افتتاح و راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ارش67 چهارشنبه 22 فوریه 2017 - 6:29 ق.ظ

باوشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی