جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امروز ۱۷ شهریور است، باز مردم جمع می‌شوند و رویم به دیوار به شما بد و بیراه می‌گویند، کاش یک سخنی می‌گفتید مثلاً “ما صدایِ شما رِ شنیدیم یا دهانتان رِ ببندید ما داریم بر می‌گردیم پدرتان رِ در می‌آوریم”، اما باز گمان نکنم این مردم از چیزی بترسند.

به گزارش انارما، از: مأمور صدو چهل و پنجِ سازمان جاسوسی

به: اعلی حضرت همایونی

موضوع: گزارش یکصد و پانزده هزار و نهصد و هشتادو یکم.

اعلی حضرتا! به ذات همایونی‌تان درود، از تمامی مأموران وفادار به شاهنشاه تنها بندۀ خاک بر سر در ایران مانده و مشغول رد کردن گزارش هستم.

دیگر دل و دماغ گزارش‌نویسی ندارم؛ الان برای دل خودم می‌نویسم، آن چمدان قرمز مورد علاقه والاحضرت ملکه را که موقع خروج با عظمتتان از کشور به من سپردید و گفتید نشان به این نشان که برمی‌گردم، هنوز پیش من مانده، به سر همایونی قسم هنوز بازنشده است، گفتم شاید چیز خصوصی درونش باشد.

اعلی حضرتا! بندۀ جانثارِ خاک درگاه؛ دیگر زور و قوّت سابق را ندارم تا به گشت‌زنی و جمع اخبار بپردازم، این پیرزن‌های همسایه برایمان خبر می‌آورند، خیلی هم با حالند، همه‌اش از دوران شما سخن می‌گویند.

اعلی حضرتا! ایران امن شده، دیگر مرگ بر شما مرگ بر شما نمی‌گویند، حالا دیگر با اسرائیل و آمریکا چپ افتاده‌اند، اگر صلاح می‌دانید قدم رنجه فرموده و به کشور تشریف بیاورید، به شما قول شرف می‌دهیم اینها رفتنی‌اند.

اعلی حضرتا! تا به حال در این سال‌های دراز که در ایران مانده‌ام به روی مبارک نیاوردم، اینجا شایعه کردند که شما به حضور بابا شاه کبیر رفته‌اید، البته من که باور نکردم، اما از وقتی که شما در این سی و چند سال به نامه‌های من پاسخ ندادید شک کرده‌ام.

البته باز هم تاکید می‌کنم که بنده به رادیو و تلویزیون این رژیم جدید ایران اصلاً اعتماد ندارم، فقط میدانی تحقیقات کرده و به سمعتان می‌رسانم.

امروز ۱۷ شهریور است، باز مردم جمع می‌شوند و رویم به دیوار به شما بد و بیراه می‌گویند، کاش یک سخنی می‌گفتید مثلاً “ما صدایِ شما رِ شنیدیم یا دهانتان رِ ببندید ما داریم بر می‌گردیم پدرتان رِ در می‌آوریم”، اما باز گمان نکنم این مردم از چیزی بترسند.

اعلی حضرتا! خودمانیم آن‌وقت هم که در ایران تشریف داشتید هیچ غلطی نمی‌توانستید بکنید، الان هم حتماً بدتر از چاکرتان پیر و پاتال شده‌اید.

اعلی حضرتا! نزدیک چهل سالی است که مواجب جانثار را پرداخت نکرده‌اید، البته رژیم جدید ایران زحمت کشیده مبلغی را ماهیانه به حسابم می‌ریزد که بنده گمان می‌کردم از سوی شماست، اما این پیرزن‌های خبرچین ما گفتند که شیتیلی به نام یارانه است.

خلاصه اعلی حضرتا! رژیم ایران از وفاداری چاکر به ذات همایونی خبر حاصل کرده و می‌خواهد بنده را با این پول‌ها بخرد و یا می‌خواهد که من شما را بفروشم، بنده را دریابید، زمینه‌سازی‌ها برای ورود شاهنشاه به میهن شاهنشاهی آماده شده است، لطفاً زمان دقیق ورود را به اطلاع برسانید.

اعلی حضرتا! اگر برنمی‌گردید به من اطلاع دهید از کشور خارج شوم، هوووووی اعلی حضرتا! با توام! چرا جواب نمی‌دی؟

هوووووووووی اعلی حضرتا! پولمو بده حداقل! اینجا گرونیه!

م. ناخوش‌احوال

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی