چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

پایگاه خبری هیل هم نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران در حال مطالعه کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ، منتشر شد که رئیس‌جمهور امریکا را مورد استهزا قرار داد. این کتاب جامعه جهانی و واشنگتن را با تعاریف جنجالی که از ترامپ و حلقه نزدیک به او ارائه کرد، مبهوت نمود

تصویری از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب که ایشان را در حال مطالعه کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل ولف نشان می‌دهد، با واکنش رسانه‌های امریکایی مواجه شد. این کتاب در مورد دونالد ترامپ نوشته شد که انتشارش در امریکا و اروپا با جنجال‌هایی همراه شد و کاخ سفید آن را دروغ خواند.

برخی رسانه‌های خارجی انتشار این عکس از رهبر ایران را طعنه به ترامپ و استهزای او قلمداد کردند. سی بی اس امریکا نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران منتشر شد که در آن در حال مطالعه ترجمه فارسی کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» است.

این کتاب در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در ژانویه قرار گرفت و در آن نویسنده مدعی است که از جزییاتی از درون کاخ سفید اطلاع دارد.» ای بی سی هم نوشت: «رهبر ایران در نمایشگاه کتاب پایتخت حضور پیدا کرد و در حالی که یکی از کپی‌های کتابی درباره آشوب‌های کاخ سفید تحت ریاست‌جمهوری ترامپ را ورق می‌زد از او عکسی گرفته و منتشر شد. »

نیویورک دیلی نیوز هم در گزارشی با اشاره به تصویر رهبر ایران در حال مطالعه کتاب جنجالی درباره ترامپ نوشت: «رئیس‌جمهور امریکا این کتاب را یک کتاب سرشار از دروغ خوانده است. » این رسانه امریکایی در ادامه به بیانات رهبری پس از خروج امریکا از برجام هم اشاره کرد.

پایگاه خبری هیل هم نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران در حال مطالعه کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ، منتشر شد که رئیس‌جمهور امریکا را مورد استهزا قرار داد. این کتاب جامعه جهانی و واشنگتن را با تعاریف جنجالی که از ترامپ و حلقه نزدیک به او ارائه کرد، مبهوت نمود. »

بر پایه گزارش جوان، بی‌بی‌سی هم انتشار این عکس را طعنه به ترامپ دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

Mohammad سه‌شنبه 22 می 2018 - 3:36 ب.ظ

لطفا عکس شب های بعد مراسم پارک رو هم بزارید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی