جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

به گزارش انارما، در  گردهمایی  هیئان مذهبی شهرستان سرهنگ نصیری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص مسائل امنیتی و نقش پلیس در ایام محرم گفت:ما  هم جزوی از مردم هستبم و هدف اول ما اینست که نظم و آرامش را برقرار کنیم تا مردم در آرامش کامل عزاداری کنند . نصیری ضمن اشاره به دستورالعملی […]

IMG_5456

به گزارش انارما، در  گردهمایی  هیئان مذهبی شهرستان سرهنگ نصیری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص مسائل امنیتی و نقش پلیس در ایام محرم گفت:ما  هم جزوی از مردم هستبم و هدف اول ما اینست که نظم و آرامش را برقرار کنیم تا مردم در آرامش کامل عزاداری کنند .

نصیری ضمن اشاره به دستورالعملی که به نیروی انتظامی در برقراری امنیت در ایام محرم ابلاغ شده از همشهریان خواست که موارد ذیل را در عزاداری ها رعایت کنند:

1_هیئات از نصب و حمل نوشتارهایی که  حاوی مطالب و مفاهیم شبهه ناک باشد خئدداری کنند.

2_ابزارآلات فسق و فجور  در عزاداری ها استفاده شود .(نصیری: خوشبختانه گویا این مورد و مورد قبل در شهرستان انار رخ نمیدهد)

3_ اختلال در روند عبور و مرور مردم بواسطه عزاداری ایجاد شود و حتی الامکان باید از راه بندان در عزاداری ها جلوگیری شود.

4_ صدای عزاداری ها باعث آزار  و اذیت همسایگان نشود و حتی الامکان عزاداری ها تا قبل از دیروقت به پایان برسد تا نکند که بواسطه عزاداری تا دیروقت یک جوان نماز  صبحش قضا شود.

سرهنگ نصیری در پایان به توجه  عزاداران به متن نوحه هایی که خوانده میشود تاکید کرد و گفت:ما باید در عزاداری ها اصالت شیعه و اسلام ناب محمدی را نمایان کنیم و ا مردم میخواهم که اگر مشکلی در روند عزاداری ها در ایام محرم پیش آمد حتما با پلیس 110 در میان بگذارند.

فرماندار انار:پلیس شهرستان در زمینه برقراری امنیت تاکنون نمره قبولی گرفته است

IMG_5463

درادامه مهندس خادمی فرماندار انار پشت تریبون رفت و با بیان اینکه مسائل امنیتی ویژه محرم در شهرستان انار در شورای تامین مطرح شده گفت:پلیس شهرستان انار در برقراری امنیت تاکنون نمره قبولی گرفته است .بنده مرتبا امنیت شهر را در ساعات مختلف شبانه روز رصد میکنم و از پلیس شهرستان نهایت تشکر را دارم.

خادمی در ادامه در خصوص هیئات مذهبی گفت: در راس هیئات ائمه اطهار(ع) هستند و مسئولین هیئات و مداحان باید بکوشند فضای معنوی و صمیمی هیئات را حفظ کنند.

وی در ادامه به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص کیفیت عزاداری ها اشاره کرد و گفت: همانگونه که مقام عظمای ولایت میفرمایند سخنرانی ها باید بگونه ای باشد تا عوام از هیئت فهمیده و آگاه بیرون رود نه اینکه با شبهه خارج شود.

خادمی در پایان افزود:از اول تا پایان سخنرانی ها باید به شکل یک کلاس درس مطالب سخنران پربار باشد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی