پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

انارما: چندی است که خبرنگار انارما برای تهیه ی گزارش از جلسات شورای شهر که آخرینش شب گذشته بود در محل شورای شهر انار حاضر میشود اما در هنگام حضور در جلسه مشخص میشود که به دلیل حاضر نبودن یکی از اعضا که این روزها پای ثابت غیبت ها در جلسات شورای شهر هشت و […]

شورای شهرانار

انارما: چندی است که خبرنگار انارما برای تهیه ی گزارش از جلسات شورای شهر که آخرینش شب گذشته بود در محل شورای شهر انار حاضر میشود اما در هنگام حضور در جلسه مشخص میشود که به دلیل حاضر نبودن یکی از اعضا که این روزها پای ثابت غیبت ها در جلسات شورای شهر هشت و نرسیدن تعداد اعضا به حد کافی، جلسه بصورت رسمی برگزار نمیشود.

احمد میرزایی رئیس شورای شهر انار ،علی یوسف زاده معاون شورا و محمدخادمی سه عضوی هستند که در تمامی جلسات اخیر شورای شهر انار حضور داشتند اما بدلیل عدم حضور ضیاصوراسرافیل عضو ثابت شورا که اخیرا به سمت (خزانه دار شورا نیز منصوب شده) در این جلسات، و حضور علی قدیری عضو دیگر شورای شهر در سفرزیارتی حج تمتع و نرسیدن تعداد اعضا به حدکافی جلسات به شکل رسمی برگزار نمیشود.

علی قدیری قبل از سفر به مکه مکرمه طی نامه ای غیبت یک ماهه(موجه) خود را در جلسات شورای شهر اعلام کرده است و بعد از عزیمت قدیری به حج تاکنون یک جلسه رسمی شورای شهر با حضور چهارعضو دیگر برگزار شده و بغیر از این یک جلسه، در سه جلسه دیگر ضیاصوراسرافیل غیبت داشته است.

حال جای سوال از ضیاصوراسرافیل بعنوان یکی از باسابقه ترین اعضای شورای شهر انار دارد که چرا در جلسات شرکت نمیکند؟دلیل او برای عدم شرکت در جلسات چیست؟مگر غیر از اینست که وی با جذب رای مردم در پی حل مشکلات آنها بوده است پس چرا اکنون سه جلسه غیبت داشته و با غیبت خود جلسات را از حالت  رسمی خود خارج کرده است.

گفته شده ضیاصوراسرافیل طی نامه ای مدعی شده برای حفظ شان و احترام علی قدیری که در سفر حج حضور دارد و در جلسات حاضر نیست ،شورای شهر  به مدت یک ماه که در قانون تعیین شده تعطیل شود.

این در حالی است که در سه جلسه اخیر که شکل رسمی نداشته تعداد زیادی از مصوبات شهر و شهرداری ، پیگیری نامه های مردمی،پیگیری مصوبات قبلی و  خیلی چیزهای دیگر بدلیل رسمی نبودن جلسه و کامل نبودن اعضا بر روی زمین مانده و هنوز  در خصوص حل آنها تصمیمی از سوی شورای شهر اتخاذ  نشده است.

آیا احترام و شان علی قدیری با عقب افتادن کارمردم حفظ میشود؟

انارما در روز های آینده بیشتر پیگیر این مسئله خواهد بود…

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی