جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به گزارش دانا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، محمد فرخی کودک ۱۰ ساله بیمار تربت حیدریه مداوای صورتش را توسط پزشکان بزرگترین آرزوی زندگیش دانست. پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت نوشت: مدت ها بود چهره پسری معصوم و دوست داشتنی که نیمی از صورتش دچار آسیب شده دربرخی مکانهای عمومی تربت حیدریه […]

آرزوهای محمدفرخی

به گزارش دانا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، محمد فرخی کودک ۱۰ ساله بیمار تربت حیدریه مداوای صورتش را توسط پزشکان بزرگترین آرزوی زندگیش دانست.

پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت نوشت: مدت ها بود چهره پسری معصوم و دوست داشتنی که نیمی از صورتش دچار آسیب شده دربرخی مکانهای عمومی تربت حیدریه از جمله نماز جمعه و راهپیمایی ها ذهنم را به خود مشغول کرده بود تا علت اصلی این اتفاق را از خانواده اش جویا شوم.
وقتی پیگیر ماجرای بیماری محمد فرخی کودک ۱۰ ساله شدم به خانه وی رفته و علت آسیب دیدن صورتش که حاصل ازدواج فامیلی خانواده وی بود را از پدرش جویا شدم.
در ملاقاتی که با پدر محمد در خانه وی در طبقه دوم ساختمانی در خیابان باهنر شهر تربت حیدریه گذاشتم محمد با شوق زیاد به استقبالم آمد.
علیرغم تصورات قبلی و انتظاری که از برخورد او با خودم داشتم ، محمد پسری بسیار اجتماعی و باهوش بود.
محمد در بهمن ماه ۱۳۸۳ درخانواده ای متدین در تربت حیدریه به دنیا آمده که فرزند آخر خانواده و دارای دوبرادر و یک خواهر دیگر بود.
وقتی با محمد در حال صحبت شدم به من گفت بزرگترین آرزوی زندگیم مداوی صورتم است چرا که دوستان و آشنایان با ترحم به من نگاه می کنند.
کودک ۱۰ ساله بیمارتربت حیدریه افزود: در مدرسه همه دانش آموزان هوای من را دارند ولی متاسفانه پدر و مادرها با مشاهده من احساس دلسوزی می کنند که این امر مرا آزار می دهد.
محمد ادامه داد: درسالهای اول و دوم مدرسه دوستان زیادی داشتم اما اکنون بیشتر دوستانم از من فاصله گرفته اند که علت اصلی آن رفتار پدر و مادرها ی آنها است.
مرتضی فرخی پدر کودک بیمار در خصوص بیماری فرزندش گفت: محمد فرزند آخر خانواده است، وقتی به دنیا آمد متوجه این ناهنجاری ژنتیکی و مادرزادی او شدیم.

متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/ ب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی