شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

بعد از تغییرات اساسی در سایت انارما همچون تغییر قالب و تغییرهیدر سایت،هم اکنون بخش هایی همچون ارسال خبر ، انار شناسی، پیوندها و آب و هوای شهرانار به سایت انارما اضافه شد. بخش ارسال خبر یک بخش جدید است که به ندرت در سایت های خبری کشور یافت میشود  که مخاطبان میتوانند در این بخش […]

بخش های جدید سایت انارما

بعد از تغییرات اساسی در سایت انارما همچون تغییر قالب و تغییرهیدر سایت،هم اکنون بخش هایی همچون ارسال خبر ، انار شناسی، پیوندها و آب و هوای شهرانار به سایت انارما اضافه شد.

بخش ارسال خبر یک بخش جدید است که به ندرت در سایت های خبری کشور یافت میشود  که مخاطبان میتوانند در این بخش با تایپ خبر و آپلود عکس مورد نظر خود ما را در انتشار اخبار جدید و به روز از سطح شهرستان یاری بفرمایند.

لازم بذکر است ممکن است هنگام بازکردن بخش ارسال خبر از شما آیدی و پسورد خواسته شود که با کنسل این مورد و پرکردن بخش های خواسته شده خبر خود را به سایت انارما میتوانید ارسال کنید.

بازدید از بخش   انار شناسی را از دست ندهید این بخش مجموعه ای است کامل از اطلاعات  و تصاویر زیبا از شهرستان انار.

بخش پیوندها ی سایت انارما فعال شده است و لینک سایت های خبری فعال استان کرمان، اداره های شهرستان انار و سایت های معتبر کشوری در این بخش قرار گرفته است.

و بالاخره بخش  آب و هوای شهرانار را باز کنید و با کلیک بر روی متن آخرین وضعیت آب و هوای انار از وضعیت آب و هوای انار به شکل فارسی و کاملا گویا با خبر شوید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی