پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

به گزارش انارما، عصر روز دوشنبه ۱۲آبان مصادف با تاسوعای حسینی یک خودروی عبوری از بیاض در محدوده مرکزی این روستا بر اثر سرعت زیاد یک کودک هشت ساله را که در حال عبور از عرض جاده بوده زیر میگیرد و کودک بلافاصله بدلیل شدت حادثه به شکل ناگواری در دم جان میدهد. بلافاصله بعد […]

IMG-20141104-WA0017

به گزارش انارما، عصر روز دوشنبه ۱۲آبان مصادف با تاسوعای حسینی یک خودروی عبوری از بیاض در محدوده مرکزی این روستا بر اثر سرعت زیاد یک کودک هشت ساله را که در حال عبور از عرض جاده بوده زیر میگیرد و کودک بلافاصله بدلیل شدت حادثه به شکل ناگواری در دم جان میدهد.

بلافاصله بعد از این حادثه تلخ ، برخی از اهالی روستای بیاض در محل حادثه حاضر میشوند.

این اهالی وقتی صحنه تلخ مرگ ناگوار این کودک را می بینند و از آنجایی که از قبل هم اعتراض بسیاری به وضعیت بلوار جمهوری اسلامی این روستا (محل وقوع حادثه) داشته اند خشمشان دوچندان میشود و خودروی آن فرد را به شدت مورد تخریب قرار میدهند و در معیت رئیس پلیس راه انار،  ماشین آن فرد را واژگون میکنند  و در ادامه قصد آتش زدن ماشین را دارند که از این کار آنها جلوگیری میشود.

مردم که در این شرایط بسیار ناراحت و معترض به وضعیت این بلوار هستند دسته آخر با حضور فرماندار در محل حادثه و صحبت وی با مردم قدری آرام میشوند.

IMG-20141104-WA0017

IMG-20141104-WA0018

دیدگاه کاربران

کدباکس پنج‌شنبه 20 نوامبر 2014 - 10:08 ق.ظ

این خود ما هستیم که باید مراقب باشیم. چه ربطی به مسوولین دارد.
اون مادری که تو همچین روزی دست بیخیال بچه اش شده بیشتر مقصر هست.
البته نبود پل هوایی هم خیلی بد هست

مهندس سه‌شنبه 22 سپتامبر 2015 - 1:10 ب.ظ

خواهشا نظر الکی نده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی