پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص چرایی شرکت ایشان در جلسه ای با حضور حسین مرعشی از محکومین فتنه ۸۸ در رفسنجان، اظهار داشت: ما از سوی ایثارگران برای شرکت در کارگروه اقتصادی دعوت شده بودیم و هیچ اطلاعی در مورد حضور حسین مرعشی در جلسه نداشتیم، […]

سخنان صریح رمضان پور

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص چرایی شرکت ایشان در جلسه ای با حضور حسین مرعشی از محکومین فتنه ۸۸ در رفسنجان، اظهار داشت: ما از سوی ایثارگران برای شرکت در کارگروه اقتصادی دعوت شده بودیم و هیچ اطلاعی در مورد حضور حسین مرعشی در جلسه نداشتیم، آقای مرعشی در میان صحبت های من از راه رسیدند و در آن شرایط اصلاً صلاح نبود به عنوان اعتراض جلسه را ترک کنم.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: اگر می دانستم آقای حسین مرعشی قرار است در این جلسه شرکت کند، امکان نداشت حضور یابم؛ بنده در صحبت هایم اسم ایشان را نبردم و حتی خیر مقدم هم نگفتم، حتی آقای مرعشی هنگام خروج خداحافظی نکرد.

وی افزود: اگر چه تغییر مکان برگزاری جلسه و تشکیل آن در منزل فرزند امام جمعه فقید رفسنجان تا اندازه ای جهت دهی را مشخص کرده بود، اما حساسیتی به خرج ندادیم و آن را بلا اشکال می دانیم زیرا وجود تفاهم و دوستی ها را در پیشرفت شهرستان به فال نیک می گیریم.

امام جمعه رفسنجان از عدم صداقت مسئولان کارگروه اقتصادی ایثارگران گلایه کرد و گفت: متأسفانه مسئولین کارگروه صداقت به خرج ندادند؛ آن ها می بایست از قبل ما را در جریان می گذاشتند.

رمضانی پور با اشاره به اقدام جمعی از ایثارگران در خصوص تشکیل جلسه پیرامون مسائل اقتصادی شهرستان، بیان داشت: این کارگروه در راستای ستاد توسعه مثلث اقتصادی کشور تشکیل شده و ائمه جمعه به عنوان ناظر در آن حضور دارند و قبلاً هم جلساتی با هماهنگی رابط ایشان آقای حسین مؤمنی در طبقه فوقانی بانک تعاون اسلامی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی تشکیل شده بود.

وی افزود: در جلسه اخیر نیز پیامکی از سوی کارگروه دریافت کردیم و به اتفاق فرماندار، نماینده مردم در مجلس و شهردار شرکت کردیم اما از حضور آقای حسین مرعشی بی اطلاع بودیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با تأکید بر عدم اطلاع فرماندار و نماینده مردم در مجلس نسبت به حضور حسین مرعشی در جلسه، ابراز داشت: ما تاکنون هیچ عدم صداقتی از فرماندار ندیده ایم و ایشان تا به حال با ما صادق بوده و در مسائل فرهنگی، مذهبی و معنوی مشارکت خوبی داشته اند.

وی در ادامه نفاق محکومین فتنه ۸۸ را در سلب حمایت مسئولین شهرستان از آنان مؤثر خواند و افزود: ما با هر گروه و سلیقه و گرایشی که برنامه ای در جهت پیشرفت شهرستان و ایجاد صنعت و اقتصاد مقاومتی داشته باشد، همکاری می کنیم ولی با کسانی که در فتنه ۸۸ و حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۸، نقش داشته ولو محکوم نشده باشد، تحت هیچ شرایطی حاضر به همکاری نیستیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی