شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش انارما، عصر دیروز جمعه ۲۸آذرماه در چارچوب آخرین هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال انار  تیم  پیشرو در مقابل هلال احمر قرار گرفته بود و  در این مسابقه حساس تیم پیشرو برای قهرمانی و تیم هلال برای ماندن در لیگ می جنگید . در این مسابقه ابتدا تیم هلال ۲-۰پیش افتاد اما […]

Screenshot_۲۰۱۴-۱۲-۲۰-۰۰-۴۶-۱۲

به گزارش انارما، عصر دیروز جمعه ۲۸آذرماه در چارچوب آخرین هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال انار  تیم  پیشرو در مقابل هلال احمر قرار گرفته بود و  در این مسابقه حساس تیم پیشرو برای قهرمانی و تیم هلال برای ماندن در لیگ می جنگید .

در این مسابقه ابتدا تیم هلال ۲-۰پیش افتاد اما در ادامه پیشرو یکی از گل های خورده خود را جبران کرد و در ادامه مسابقه  دروازه بان تیم هلال بعد از اینکه توپ را  شوت کرد،  به دور از چشمان داور با مشت به مهاجم پیشرو حمله کرد و او را نقش بر زمین کرد.

کمک داور اول این مسابقه (علی ولی نژاد) که نظاره گر این اتفاق بود به داور گزارش داد و داور(امیدجدیدی) در عین ناباوری تنها با دادن یک کارت زرد به هردو بازیکن (مهاجم و دروازه بان) موجی از اعتراض و تعجب در میان تماشاگران بر علیه خود برانگیخت .

این تصمیم از سوی امیدجدیدی داور مسابقه که “مدرک درجه یک داوری کشوری” را یدک می کشد تقریبا سرآغاز اعتراضات علیه وی و تیم داوری بود تا جاییکه تماشاچیان به شدت در اواخر مسابقه بر کیفیت داوری معترض بودند و این تشنج به میان بازی هم کشیده شد و بعد از پایان بازی که با نتیجه ۲-۲به پایان رسید بازیکنان دوتیم با هم درگیر شدند .

اما این پایان کار نبود و در جاییکه یکی از تماشاچیان که شخصیت وی برای همه مردم انار شناخته شده است در اعتراض به کیفیت داوری سخنان نه چندان مناسبی را بر علیه تیم داوری خطاب به رئیس هیئت فوتبال انار محمدرضایی بکار برد ،البته از وی بیش از این توقعی نبود اما نکته ای که بسیار مهم و لازم به پیگیری است ادبیات سخیف و بسیار زننده ی رضایی رئیس هیئت فوتبال است که در معیت ورزشکاران داخل زمین و تماشاگران انبوه حاضر، خطاب به این فرد بکار می برد و با به زبان آوردن الفاضی رکیک ، نهایت سعه صدر و اخلاق ورزشی خود را نشان میدهد.

به نظر میرسد با پایان این فصل از مسابقات فوتبال در انار عمر هیئت فوتبال نیز به پایان رسیده و از خواجه پور رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان انار تقاضامیشود برای حل موضوع فوتبال انار چاره ای اساسی بیندیشد. .

هرچند این نکته را نباید فراموش کرد که اعتراض در فوتبال انار به نوعی نهادینه شده است و تقریبا همه تیم ها در پایان مسابقه ، باخت خود را  بر گردن داور می اندازند و اعتراض میکنند ، اما از کیفیت پایین داوری ها در مسابقات و نبود مدیریت کافی و لازم بر این مسابقات نیز نباید چشم پوشی کرد.

خبرنگار انارما فیلمی از اتفاقات دیروز در استادیوم انار تهیه کرده است که  در صورت لزوم منتشر می کند.

Screenshot_۲۰۱۴-۱۲-۱۹-۲۳-۳۵-۴۵

Screenshot_۲۰۱۴-۱۲-۲۰-۰۰-۴۷-۵۹

Screenshot_۲۰۱۴-۱۲-۱۹-۲۳-۳۴-۳۸

Screenshot_۲۰۱۴-۱۲-۱۹-۲۳-۳۵-۲۵

 

 

لازم بذکر است اعضای فعلی هیئت فوتبال انار به شرح ذیل می باشند.

رئیس هیئت:محمد رضایی

دبیر هیئت :محمد هادی زاده                   

عضو هیئت:مهدی خلیلی ، محمد حسن سالاری

عضو کمیته انضباطی:هوشنگ ابولی ، حاج اکبر صادقی

مسئول کمیته داوران: عباس محمدحسینی

مسئول برگزاری بازیها: مهدی احمدی تهرانی، حسین غلامی زاده  

 

جدول لیگ دسته یک فوتبال انار تا  قبل از هفته دهم:

 

ردیف نام تیم تعدادبازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز توضیحات
۱ پیشرو ۹ ۴ ۱ ۴ ۲۲ ۱۲ ۱۰+ ۱۶
۲ فتوت ۸ ۴ ۴ ۱۳ ۴ ۹+ ۱۶
۳ ذوالفقار ۹ ۵ ۴ ۰ ۲۱ ۲۱ ۰ ۱۵
۴ ازادگان ۹ ۳ ۲ ۴ ۱۱ ۱۰ ۱+ ۱۳
۵ هلال ۹ ۳ ۳ ۳ ۱۷ ۱۶ ۱+ ۱۲
۶ امید ۹ ۳ ۳ ۳ ۱۲ ۱۲ ۰ ۱۲
۷ گسترش ۸ ۳ ۳ ۲ ۱۶ ۱۱ ۵+ ۱۱
۸ شاهین ۹ ۲ ۳ ۴ ۱۲ ۱۴  ۲- ۱۰
۹  فجر ۸ ۳ ۴ ۱ ۱۱ ۱۶ ۵- ۱۰
۱۰  بهمن ۸  ۰ ۷  ۱ ۸ ۲۷  ۱۹- ۱

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی