جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حضرت آقا از همان روز اول مذاکرات بر این عقیده بودند که آمریکا اهل مذاکره و منطق نیست اما اگر شما می فرمایید آمریکا اهل مذاکره هست بسم الله. یعنی اگر مسئله ی هسته ای همانطور …

امام جمعه انار خطبه های نمازجمعه این هفته - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان انار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان گفت: مقام معظم رهبری صحبت های مهمی در خصوص تحریم ها ایراد فرمودند و خدارو شکر با توجه به شرایط موجود آن عده قلیلی که فکر میکردند آمریکایی ها اهل منطق و گفت و گو هستند و گفتند اگر بر سر میز مذاکره بنشینیم آمریکا کوتاه می آید ، امروز نه تنها آنها بلکه تمام دنیا فهمیده که آمریکا کشور زور و قلدر معابی است .

وی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: حضرت آقا از همان روز اول مذاکرات بر این عقیده بودند که آمریکا اهل مذاکره و منطق نیست اما اگر شما می فرمایید آمریکا اهل مذاکره هست بسم الله.  یعنی اگر مسئله ی هسته ای همانطور که آنها دیکته کردند پیش برود و هرچه آنها گفتند بر روی سر بگذاریم و اطاعت کنیم و تمامی تاسیسات هسته ای را تعطیل کنیم بازهم تحریم ها برداشته نخواهد شد. چرا که همانگونه که مبینیم در جریان مذاکرات نه تنها از تحریم ها کاسته نشد بلکه بر تعداد و شدت آنها افزوده شد.

امام جمعه اناردر ادامه با اشاره به حضور کوتاه استاندار کرمان در شهرستان انار گفت: نیم ساعت تقریبا میزبان استاندار کرمان که از یادگاران دفاع مقدس می باشد در شهر انار بودیم و الحمدالله با اینکه عجله داشتند بازدید کوتاهی از شهرک صنعتی و بیمارستان داشتند و در بحث کشاورزی و روش های آبیاری نوین ،زمین های فاقد سند و بحث ایستگاه راه آهنی که جوابگوی مردم انار باشد قول های مساعدی دادند.

وی  افزود: مهم ترین مبحثی که استاندار در شهرستان انار پیگیر آن بود بحث ساخت بیمارستان انار بود و با توجه به اینکه احداث بیمارستان مصوبه دولت یازدهم قرار گرفته بزودی کلنگ احداث آن توسط استاندار در شهرستان انار بر زمین زده خواهد شد. مهندس رزم حسینی در بحث آماده سازی و تجهیز فضای فعلی کلینیک انار  که میتواند در حداقل ۳ سال و حداکثر ۵سال جوابگوی مردم باشد قول کمک یک میلیارد تومانی را دادند .

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله با همت شما مردم خوب ، افق بسیار مطلوب و درخشانی را برای شهرستان انار پیش بینی میکنیم.

 

 

دیدگاه کاربران

علی دوشنبه 23 فوریه 2015 - 8:09 ق.ظ

سلام
قضیه راه آهن چیه ؟
اگه قراره راه اهن از انار بگذره مفصل توضیح دهید تا همه بدانند

ناقد دوشنبه 23 فوریه 2015 - 7:32 ب.ظ

سلام
دوستان واژه قلدر نآب صحیح است نه قلدر معاب .لطفا دقت فرمایید.

ناقد دوشنبه 23 فوریه 2015 - 7:33 ب.ظ

قلدر مآب…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی