پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

در متن این نامه آمده است: شهرداری و شورای اسلامی شهر انار جهت ارتقای ورزش این شهرستان اقدام به تقبل هزینه های هیئت های ورزشی از جمله فوتبال ،کشتی ،دوچرخه سواری ،کاراته و اعزام تیم های ورزشی شامل هزینه های مادی و معنوی و تامین وسایل ایاب و ذهاب کرده است و همچنان در صورت تغییر در مدیریت ورزش انار همکاری هرچه بیشتر تداوم پیدا خواهد کرد…

IMG_6982

به گزارش انارما ، شورای شهر  ،شورای بخش و شورای شهرستان انار در واکنش به اتفاقات اخیر در  اداره ورزش و جوانان انار، طی نامه ای  خطاب به محمود محمودی نیاˈ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اوضاع نه چندان مناسب اداره ورزش و جوانان شهرستان انار و شخص خواجه پور سرپرست این اداره انتقاد کرد و خواستار تغییر و تحول جدی در این اداره شد.

در متن این نامه آمده است:

 شهرداری و شورای اسلامی شهر انار جهت ارتقای ورزش این شهرستان اقدام به تقبل هزینه های هیئت های ورزشی از جمله فوتبال ،کشتی ،دوچرخه سواری ،کاراته و اعزام تیم های ورزشی شامل هزینه های مادی و معنوی و تامین وسایل ایاب و ذهاب کرده است و همچنان در صورت تغییر در مدیریت ورزش انار همکاری هرچه بیشتر تداوم پیدا خواهد کرد.

 

متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد:

احتراما اینجانبان شورای اسلامی شهر _بخش و شهرستان لازم میداند نکاتی را در خصوص مدیریت ورزش انار به استحضار جنابعالی برساند.

با واگذاری سرپرستی این اداره به آقای خواجه پور ورزشکاران شهر انار امیدوار به تغییر  و تحول اساسی در ورزش این شهرستان بودند و امید آن را داشتند که علاوه بر بوجود آمدن اتحاد و همبستگی میان جوانان ورزش دوست انار شاهد ارتقای ورزش این شهر و رشد و بالندگی آن باشند.متاسفانه نه تنها این امر محقق نشده بلکه تفرقه در ورزش این شهرستان بیش از حد مشاهده شده و هر روز شاهد قول و وعده های توخالی و پوچ از طرف مدیریت این اداره می باشیم و با مراجعه به سایت های محلی شهر انار نیز که به پیوست نظرات مردم موجود می باشد میتوان صحت موارد ذکر شده را تایید کرد.

مدیر کل جناب آقای محمود محمودی نیا به استحضار جنابعالی میرسانیم که این شهرستان تا سالیان قبل شاهد فرستادن تیم های منسجم و قابل ستایش به مسابقات فراشهرستانی بوده است و ورزشکاران بسیار خوبی را تقدیم جامعه نموده است ، ولی در حال حاضر نه تنها این امر به نابودی کشیده شده است بلکه جوانان این شهرستان نیز روز به روز در حال کشیده شدن به راه های خلاف تامین اوقات فراغت و اعتیاد هستند. لذا اینجانبان از حضرتعالی استدعا داریم ضمن انتخاب فردی بومی و مستقر  در این شهر و متعهد به ورزش و جوانان ورزش دوست از به زوال کشیده شدن هرچه بیشتر ورزش شهرستان انار جلوگیری نمایید.

لازم است در پی موارد فوق به اطلاع برسانیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر انار جهت ارتقای ورزش این شهرستان اقدام به تقبل هزینه های هیئت های ورزشی از جمله فوتبال ،کشتی ،دوچرخه سواری ،کاراته و اعزام تیم های ورزشی شامل هزینه های مادی و معنوی و تامین وسایل ایاب و ذهاب کرده است و همچنان در صورت تغییر در مدیریت ورزش انار همکاری هرچه بیشتر تداوم پیدا خواهد کرد.

مراتب جهت اطلاع و پیگیری آن مدیریت محترم ارسال میگردد.

 

 

دیدگاه کاربران

عشق صلح دوستی پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 1:00 ق.ظ

خواجه پور عزیز انارجای بی قانونی نیست اینجا با کسی رودربایسی ندارند
من بجای شما باشم عطاشو به لقاش میبخشم

بی فایده است پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 1:16 ق.ظ

کسی که بدون حکم دولتی و سابقه بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان میذارند معلومه …

ali پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 9:08 ق.ظ

خوب یک سال اقای حسین صالحی بزارین رییس ببینین چی میشه این که اقای صالحی سابقه کاری زیاد داره بچه همین انار با همه مردم و ورزش کار ها خوبه خوب یک سالم صالحی بزارین ببینیم چی میشه؟؟

دلشكسته پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 12:00 ب.ظ

اقای میرزایی پس لطفا پیگیری کنید نامه بنویسید یا هرکاری میدونید که تو رو خدا تو این ازمون استخدامی بیمارستان انار بچه اناریارو بگیرن اخه این همه خیر همش اناری بودن حالا یه عده رفسنجونی وشهربابکی بیان سرکارو بچها اناری بیکار توی خونه

ناشناس پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 1:33 ب.ظ

برادر یا خواهر گرامی توکلت به خدا باشد…

داینو پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 2:47 ب.ظ

این قافله از قافله سالار خراب است

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 5:19 ب.ظ

نه تنها اداره ورزش وحوانان مدیرش حکم مدیریتی ندارد یک مکان اموزشی دیگه هست طرف دوسال تو انار خودش سرپرست ومدیر می داند وحکم مدیریتی ندارد جالبتر اینکه ایشون نزدیک به چند ماه بیمه ان ارگان شده از آقای میرزایی تقاضا داریم نسبت به این مکان اموزشی هم رسیدگی نمایند.

اناری پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 11:17 ب.ظ

با وجود تعداد زیادی از نیروهای بومی کاردان چرا باید یک غیر بومی بی تجربه سکان ورزش انار را بدست بگیرد ؟

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 11 ژوئن 2015 - 11:38 ب.ظ

سرگرمی جوانان انار فقط ورزشه.جای دیگه ای ک نداره اینم ازمون دارن میگیرن

گنجی جمعه 12 ژوئن 2015 - 5:27 ب.ظ

چقدر ما اناری ها بدبختیم که هر کی از راه رسید میشه آقا بالاسر ما

تنها شنبه 13 ژوئن 2015 - 12:52 ب.ظ

آقای س.م. ص عشق صلح دوستی نظراتت همه جا عالیه خوبه که تو با هیچکس رودربایستی نداری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی