پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

روز قدس میراث جاودان غیرت دینی و غیرت سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است …

IMG_8107

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار طی پیامی از مردم انار برای شرکت باشکوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:روز قدس ، روز یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام و روز یکصدایی بر علیه دشمنان اسلام به ویژه رژیم جعلی اسرائیل و صهیونیسم است و روز قدس که میراث جاودان غیرت دینی و غیرت سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است فرصت بسیار خوبی بزرگی شده است برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از سرزمین غصب شده فلسطین ،روز قدس نشانه عدم فراموشی قدس و مردم مظلوم فلسطین  است.

حضور در راهپیمایی روز قدس هرساله بزگترین میثاق دینی و مذهبی مسلمانان با آرمان های امام خمینی(ره) در مبارزه با استکبار جهانی است، مخصوصا امسال که جهان اسلام  از زخم های عمیق عوامل اسرائیل و صهیونیسم یعنی گروه های تکفیری وهابی رنج می برد امیدواریم حضور گسترده مردم در این مراسم مرهمی باشد بر درد ها و  آلام امروزه دنیای اسلام.

لذا از تمامی مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان انار دعوت می کنم که همچون گذشته حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه نوزدهم تیرماه داشته باشند.

و من الله توفیق_حسین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

الفاتحه پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 2:15 ب.ظ

امام جمعه محترم لطفا اینقدر طول نده احیا رو
خسته نمیشی اینقدر میخونید ما کمرمون دوتا شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی