جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

مدیر کل ارشاد استان کرمان گفت:ساختمان پروژه تقریبا تکمیل است و فقط بدهی پیمانکار و تجهیزات داخلی آن است که امیدواریم با جذب تمامی مبلغ پیش بینی شده از سوی استانداری کرمان این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد…

به گزارش انارما ،مجتمع فرهنگی هنری شهرستان انار که در زیر بنایی به وسعت دوهزار و چهارصد مترمربع ساخته شده متاسفانه بعد از تکمیل کامل ساختمان آن چندسالی  است که تعطیل شده و خبری از افتتاح آن نیست.

این در حالی است  که از زمانی که  ریاست اداره ارشاد استان کرمان بر عهده احمد سعیدی  بود  قول افتتاح این مجتمع   داده شده بود.

 انارما در خصوص چرایی تعطیلی این پروژه گفت و گویی با محمدرضا علیزاده یکی از نخبگان فرهنگی اناری که اخیرا سکان مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را در دست گرفته است داشته است.

علیزاده در این گفت و گو  اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده در خصوص  این پروژه نهایتا ۴۰۰میلیون تومان اعتبار برای تکمیل نهایی در نظر گرفته شده که مبلغ ۲۰۰میلیون تومان از طرف وزارت ارشاد و مبلغ ۲۰۰میلیون تومان هم از طرف استانداری کرمان برای تکمیل و تجهیز نهایی این پروژه جذب خواهد شد که مبلغ پیش بینی شده از طرف وزارت ارشاد ، جذب آن قطعی است اما با توجه به مشکلات کمبود اعتباری در استانداری کرمان فعلا ۷۰میلیون تومان از ۲۰۰میلیون درنظر گرفته شده جذب شده است .

وی افزود:ساختمان پروژه تقریبا تکمیل است و فقط بدهی پیمانکار و تجهیزات داخلی آن است که امیدواریم با جذب تمامی مبلغ پیش بینی شده از سوی استانداری کرمان این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی تعطیلی دوساله این پروژه گفت: پروژه مجتمع فرهگی هنری انار نسبت به تمامی پروژه هایی که بصورت همزمان با این پروژه عملیات ساخت آن آغاز شده ، پیشرفت فیزیکی بالاتری داشته است و از  آن ۵پروژه جلوتر است و در حالیکه آن پروژه ها هرکدام پیشرفتی نزدیک ۵۰تا۶۰درصد داشته اند پروژه انار بیش از ۹۵درصد پیشرفت داشته است که به دلیل عدم تزریق اعتبارات عمرانی استانی،  پروژه افتتاح آن به تاخیر افتاده است.

محمدرضا علیزاده  بار دیگر تاکید کرد: در تلاشیم که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد چرا که تامین اعتبار از سوی وزارت ارشاد قطعی است و فقط تامین اعتبار از سوی استانداری کرمان مانده است که انشاالله این امر محقق خواهد شد.

وی در پایان از دیدار با جمعی از هنرمندان و مسئولین انار خبر داد و گفت: در این نشست صمیمی نمایندگان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان انار به اتفاق مسئولین درخواست حمایت از فعالیت های فرهنگی هنری در انار داشتند که ما در چارچوب تفاهماتی که با اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها داریم بر حسب وظیفه مان حمایت خواهیم کرد.

مجتمع فرهنگی ارشاد شهرستان انار

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

محمد شنبه 19 سپتامبر 2015 - 12:41 ب.ظ

احداث ساختمانهای فرهنگی خوب است اما ای کاش یک دهم وقت و فعالیت هایی که برای احداث ساختمانهای فرهنگی صرف می شود برای اندیشیدن و برنامه ریزی در جهت جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام در جامعه ایران صرف می شد.نه اینکه خود این ساختمانها عامل نفوذ فرهنگ بیگانه به داخل کشور شوند.موقعی که وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات رو در انگلیس می بینیم و رسانه های زمان اصلاحات تمام مقدسات و اعتقادات مذهبی ملت رو نشانه رفته بودند مسئولین فرهنگی هم در راستای دین زدایی و تقدس زدایی از نظام جمهوری اسلامی گام بر می داشتند.ابزار آنها هم برای جلب جوانان، موسیقی و روزنامه های زنجیره ای و سایت های اینترنتی بوده و هست.
امیدواریم در این دولت راه آقای مهاجرانی ادامه پیدا نکند.

ازطرف شنبه 19 سپتامبر 2015 - 7:34 ب.ظ

یک کمپین کسری بوجه ساخت مجتمع فرهنگی هم را بندازیم تا امسال افتتاح بشه و به عید قربون سال دیگه نیفتاد !!!!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی