سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه انار گفت: با صحبت هایی که با فرماندار انار داشتیم از ایشان خواسته ایم تا با رایزنی با استاندار حتی الامکان وزیر صنعت و معدن با توجه به نیاز شهرستان انار به صنعتی شدن ،در انار حضور یابد …

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام ولادت امام حسین (ع) ،امام سجاد (ع) و حضرت عباس(ع) در هفته پیش رو با بیان حدیثی از امام حسین(ع)گفت:حضرت می فرمایند مردم بنده دنیایند و دین لقلقه ای زبانشان هست و همین که گرفتار بلا و سختی میشوند ،آن موقع دین دار ها اندک میشوند و به گفته حضرت ، مردم دین را برای دنیایشان می خواهند.

وی افزود: دیندار واقعی کسی است که مشکلات بر سرش فرود بیاید و در آن زمان دین داریش را از دست ندهد و بر این اساس مهم در زمان سختی و امتحان الهی است که دیندار باقی بمانیم.

حجت الاسلام ابرهیمی در  ادامه با اشاره به نقش بسیج در کشور  گفت:آنچه که ما را از اول انقلاب تاکنون در برابر دشمنان موفق کرد بسیج بود و امروز که دشمن در جبهه اقتصادی رو در روی ما قرار گرفته بسیج اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تنها راهبرد پیروزی در برابر دشمن است.

وی افزود: در جبهه اقتصاد مقاومتی یک وظیفه ای دولت مردان دارند که باید جلوی واردات بی رویه را بگیرند ، حدود ۷۰میلیارد دلار  واردات قاچاق و غیر قاچاق در طول یک سال در کشور داریم که اگر همین واردات مدیریت شود فرصت های شغلی فراوانی میتوان در کشور ایجاد کرد.

خطیب جمعه انار در خصوص نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز گفت: مردم باید بکوشند از تولیدات وطنی استفاده کنند و استفاده از تولیدات داخل به گفته رهبر معظم انقلاب باید تبدیل به ارزش شود و استفاده از کالای خارجی ضدارزش قلمداد شود.

وی افزود: کالای خارجی وارداتی ما هم از سمت کشورهایی است که از اول انقلاب تاکنون دشمن ما بوده اند و براستی ما چرا نباید در این زمینه احساس مسئولیت کنیم و به کالای داخلی توجه کنیم و از طرفی صنعت گران نیز باید با افزایش کیفیت کالای تولید داخل ، زمینه را برای افزایش رغبت مصرف کننده در خرید تولید داخل فراهم کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تقدیر از واحد بسیج سازندگی سپاه شهرستان انار گفت: بسیج شهرستان در زمینه اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته کارنامه قابل قبولی داشته است.

امام جمعه انار در ادامه به سفر هیئت دولت در هفته آینده به استان کرمان اشاره کرد و گفت:در روز چهارشنبه ۲۲اردیبهشت شهرستان انار میزبان یکی ازنمایندگان دولت است که  از مردم انار میخواهیم  استقبال خوبی از نماینده هیئت دولت در شهرستان انار داشته باشند.

ابراهیمی افزود: با صحبت هایی که با فرماندار انار داشتیم از ایشان خواسته ایم تا با رایزنی با استاندار حتی الامکان وزیر صنعت و معدن با توجه به نیاز شهرستان انار به صنعتی شدن ،در انار حضور یابد .

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم خواسته ما در خصوص حضور وزیر صنعت و معدن و یا وزیر بهداشت را در شهرستان انار با توجه به پیگیری های بعمل آمده و نیاز های انار اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي شنبه 7 می 2016 - 12:05 ق.ظ

وی افزود: کالای خارجی وارداتی ما هم از سمت کشورهایی است که از اول انقلاب تاکنون دشمن ما بوده اند!!
من که هیچ احساس دشمنی باکشور دوست و برادر *چین* ندارم.

ارش67 شنبه 7 می 2016 - 6:25 ق.ظ

وزیر بهداشت بهتره

عشق صلح دوستی شنبه 7 می 2016 - 9:30 ق.ظ

وزیر بهداشت نیازی نیست کمی سنگ اندازی نکنند براشیخ علی خودش تمام مشکلات رو حل میکنه….

کوروش هخامنش شنبه 7 می 2016 - 9:14 ب.ظ

به نظر من وزیر میراث فرهنگی بیاد چون میاد موضوع ارگ ساسانی با مقبره شهید گمنام را حل میکنه و آب پاکی بر روی دست … میریزد.

رفسنجانی یکشنبه 8 می 2016 - 7:43 ب.ظ

… بدان همه کمکی که خیرین کردند یک بیستم کمک دولت است ان هم در تجهیز بیمارستان قبل در بیمارستان جدید که تماما با کمک دولت ساخته میشود که تا حالا ۷۵ میلیارد ریال توسط فرماندار محترم ؛ دکتر آذین نماینده محترم و دانشگاه پزشکی رفسنجان تامین اعتبار شده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی