پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش انارما ،رحماندوست دبیر ستادزکات شهرستان انار از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان  در چهارشنبه شب ۲۹اردیبهشت ماه همراه با اهدای ۱۴جهیزیه آسان به زوج های جوان نیازمند شهرستان انار خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت:این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده محمدصالح(ع) […]

به گزارش انارما ،رحماندوست دبیر ستادزکات شهرستان انار از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان  در چهارشنبه شب ۲۹اردیبهشت ماه همراه با اهدای ۱۴جهیزیه آسان به زوج های جوان نیازمند شهرستان انار خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت:این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده محمدصالح(ع) برگزار میشود که در آن  ۱۴جهیزیه آسان که از محل بودجه ستادزکات شهرستان انار خریداری شده و شامل ۶قلم کالای اساسی می باشد به زوج های نیازمند که قبلا ثبت نام کرده اند اهدا میشود.

رحماندوست در خصوص چگونگی اهدای این جهیزیه گفت: اهدای جهزیه آسان به زوج های نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری شهرستان انار( مرکز صاحب الزمان (عج) شهر انار ،مرکز حضرت رقیه(س)  لطف آباد و مرکز چهارده معصوم(ع) امینشهر )انجام میشود و به گونه ای است که عموم مردم از اهدای آن بی خبر خواهند بود.

*عکس اسلاید آرشیوی است

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی سه‌شنبه 17 می 2016 - 8:39 ب.ظ

خدا خیرشون بده

آبان سه‌شنبه 17 می 2016 - 8:49 ب.ظ

سردبیر خوب و دوست داشتنی پیگیر باش ببین واقعا به کسانی تعلق میگیره که جهیزیه ندارند,یا افراد خاص.!!!

ناشناس چهارشنبه 18 می 2016 - 8:14 ق.ظ

اصلا بعضیا باید به هر چیزی گیر بدن !!! کمیته امداد و ستاد زکات از معدود جاهاییه که این خبرا توش نیست!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی