شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

صبح امروز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت ،کلاس آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه موتور سواران شهرستان انار برگزار شد…

صبح امروز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت ،کلاس آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه موتور سواران شهرستان انار به همراه اهداء کلاه ایمنی برگزار شد.

IMG_8232

به گزارش انارما ، در این کلاس ابتدا سرگرد مشایخی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان انار ضمن آموزش آیین و مقررات رانندگی در سطح شهر گفت: فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتور سیکلت در سطح شهر انار باید نهادینه شود و با توجه به آمار تصادفات ناشی از عدم استفاده کلاه ایمنی  ، باید به رعایت قوانین توجه ویژه داشت.

وی افزود: وظیفه پلیس امر به معروف و نهی از منکر است که در چارچوب قانون با متخلفین برخورد می کند.

IMG_8242

در ادامه سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۴۰۰دستگاه موتور سیکلت در انار به فروش رسیده است گفت: متاسفانه در همین دوماه اول سال ۹۵نسبت به مدت مشابه در دوسال گذشته ،افزایش تصادفات در سطح شهر انار داشته ایم که علت اصلی این حوادث عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است.

وی افزود: پلیس شهرستان انار در زمینه فرهنگ سازی و آموزش قوانین در طول سال برنامه های متعددی را در مدارس و مساجد شهرستان برگزار می کند اما لازم است که جوانان بیشتر در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.

سرهنگ غضنفری در ادامه با بیان اینکه شهرستان انار از لحاظ بالا بودن آمار تصادفات رانندگی در استان جزو سه شهرستان پرحادثه است تصریح کرد: امنیت عمومی شهر انار در وضعیت مطلوبی است اما امنیت ترافیکی در وضعیت خوبی نیست.

IMG_8254

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان خاطر نشان کرد: پلیس مخالف استفاده جوانان از موتور سیکلت نیست اما ایجاد ناهنجاری یعنی سلب آسایش مردم و پلیس موظف است که برخورد قانونی داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  برخی از موتور سواران کلاه ایمنی گذاشتن را دستمایه طنز دیگران می دانند اما مطمئنا اگر کلاه ایمنی توسط تمامی موتور سواران شهر انار استفاده شود  حفظ جان و رعایت قوانین دیگر دید منفی از سوی شهروندان نخواهد داشت.

IMG_8256

در ادامه محمدخاددمی فرماندار انار ضمن تقدیر از نیروی انتظامی به دلیل برگزاری این کلاس ها گفت: یک مدیر هنگامی بعد از انجام یک کار خرسند میشود که ثمره کار خود را ببینید و ما امیدواریم موتور سوران با رعایت نکات ایمنی موجب رضایت خاطر پرسنل زحمت کش راهنمایی و رانندگی شهرستان شوند.

در  پایان این مراسم از فروشندگان موتور سیکلت سطح شهر  که با راهنمایی و رانندگی شهرستان در زمینه تهیه کلاه ایمنی همکاری داشتند تقدیر و تشکر شد و همچنین به راکبین موتور سیکلت جهت رعایت قوانین کلاه ایمنی اهدا شد.

IMG_8258

IMG_8263

IMG_8285

IMG_8266

IMG_8269

IMG_8275

IMG_8281

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

محمدامین پنج‌شنبه 19 می 2016 - 1:23 ب.ظ

کاش جناب مشایخی نظارت بیشتری در کادر پایور خود داشتند و همچنین تو عرصه راهنمایی و رانندگی.
بازم ممنون که کلاس آموزش قوانین اجرا کردند…

علی شنبه 21 می 2016 - 7:19 ق.ظ

مراسمی که … توش باشه معلومه چه خبر است خدا کنه در مورد زیر گذر گلشن و روشنایی بیاض و … چیزی نگفته باشته که خیلی تکراری میشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی