پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش انارما، برگزاری امتحان اعطای گواهینامه بنایی از سوی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان انار با حواشی زیادی همراه بود تا جاییکه توهین مسئول برگزاری امتحان به حاضرین اعتراض تعدادی از شرکت کنندگان در امتحان را برانگیخت. روایت عینی یکی از حاضرین در امتحان را در ادامه بخوانید: صبح روز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت به […]

به گزارش انارما، برگزاری امتحان اعطای گواهینامه بنایی از سوی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان انار با حواشی زیادی همراه بود تا جاییکه توهین مسئول برگزاری امتحان به حاضرین اعتراض تعدادی از شرکت کنندگان در امتحان را برانگیخت.

روایت عینی یکی از حاضرین در امتحان را در ادامه بخوانید:

صبح روز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت به همراه تعدادی دیگر از استادکاران بنایی شهر انار برای شرکت در آزمونی که از قبل ثبت نام کرده بودیم به مرکز فنی و حرفه ای شهر انار رفتیم.

 قبل از شروع  امتحان ما را به محوطه پشت ساختمان فنی و حرفه ای هدایت کردند و گفتند باید به صف روی زمین بنشینید و امتحان بدهید . بنده در اعتراض به این تصمیم مسئول برگزاری گفتم شان و جایگاه یک شرکت کننده در این آزمون جدای از اینکه محتوای امتحان چیست خیلی بیشتر از اینست که در این گرما بر روی زمین خاکی در زیر نور آفتاب بنشیند و از او خواستم تا امتحان را در یک محیط سرپوشیده با نشستن حضار بر روی صندلی برگزار کند.

در پاسخ به این خواسته من مسئول برگزاری امتحان گفت: شما کارگر و بنا هستید و به آفتاب و روی خاک نشستن عادت دارید همینجا بنششینید و امتحان بدهید.

اعتراض بنده و دیگر شرکت کنندگان در آموزن نهایتا منجر به این شد شرکت کنندگان در این آزمون در  سایه روی زمین بنشینند و امتحان بدهند.

 بدون شک این اقدام مسئول برگزاری امتحان نه تنها توهین به شعور  استادکاران بنای حاضر در جلسه امتحان بود بلکه توهین به تمامی جامعه کارگری بود.

ضمنا مبلغ پولی هم فنی و حرفه ای از من و دیگر شرکت کنندگان در آزمون گرفت که بی جهت بوده و هیچ پاسخ  قانع کننده ای از سوی مسئول برگزاری امتحان دریافت نکردیم.

CAM00852

CAM00860

photo_2016-05-20_12-15-44

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مدنظر جمعه 20 می 2016 - 5:40 ب.ظ

این دیگه واقعا آخر امتحانه…
چون امتحان بنایی بوده باید روی زمین خاکی بشینن.تا کنون اینقد قانع نشده بودم…

به تو چه جمعه 20 می 2016 - 7:36 ب.ظ

عقل و شعور که نباشد جان در عذاب است

ع جمعه 20 می 2016 - 9:08 ب.ظ

فنی حرفه ای بی هیج قانونی فقط پول میگیره میگه خرج فنی حرفه ای رو خودش باید در بیارید اگر کسی پیگیر باشه میفهمه اقای مهرابی جه پولایی داره بی جهت میگیره

ح-ا-ا جمعه 20 می 2016 - 10:54 ب.ظ

این مسئول کیه که فهمش هم همینقدراست.کاربزرگ رابه انسانهای کوچک(ازنظرعقلی)دادن همین است وبس.

ناشناس جمعه 20 می 2016 - 11:49 ب.ظ

واقعا باید ناراحت شد آخه اینها بدنبال نان حلال هستند این جوری باید باهاشون برخورد شود.

حامی بی پارتیها شنبه 21 می 2016 - 8:42 ق.ظ

جهت ارج نهادن به قشر کارگر کمیته امداد انار هم داره کارگرانش را بیرون میکنه البته کارگران قراردایش را

مریم شنبه 21 می 2016 - 8:45 ق.ظ

خاک تو سر همچین مسولی.اصلا نباید گفت مسول

نام و نام خانوادگی شنبه 21 می 2016 - 1:36 ب.ظ

حتما شهربابکی است

ناشناس شنبه 21 می 2016 - 9:11 ب.ظ

شهربابکی است یعنی چه!!!مگر شهربابکیها چشونه .

رضا شنبه 21 می 2016 - 11:23 ب.ظ

واقعا وقاعت داره این مسوله بایدبرد زیر سوال از مسولین خواهش میکنیم به قشرکارگر هم توجه ای داشته باشند

ناشناس یکشنبه 22 می 2016 - 9:51 ب.ظ

تا زمانی شهربابکی مسئول فنی وحرفه ای بود که طلا بود این اناری اصیله خدا عقلش بده مقصر هم نیست چون مدرک پولی گرفته وباپارتی وپول سرکار امده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی