پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

سه شنبه شب چهارم خردادماه یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده تصادف کرد این حادثه در نزدیکی ده رئیس انار بوقوع پیوست

سه شنبه شب چهارم خردادماه  یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده تصادف کرد که این حادثه در نزدیکی ده رئیس انار بوقوع  پیوست.

به گزارش انارما ؛ طی این حادثه که در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه رخ داد در برخورد موتورسوار به عابر پیاده هر دو نفر مصدوم شدند که حال هردو مصدوم نامساعد گزارش شده است.

بنا بر گزارشی با توجه به اینکه آمبولانس با تاخیر چند دقیقه ای وارد صحنه می شود پرسنل آمبولانس به وضعیت هر دو رسیدگی میکنند اما به دلیل نبود امکانات کافی، دستور اعزام مصدومین به رفسنجان صادر میشود و سپس آمبولانس دوم از پایگاه مسجد امام سجاد(ع) به محل تصادف رسیده و هر دو مصدومین را به مرکز درمانی در رفسنجان انتقال می دهند که پس از این اتفاق، آمبولانسی که قصد انتقال مصدومین به بیمارستان رفسنجان را داشت در حوالی احمدآباد دئفه دچار نقص فنی میشود و از ادامه حرکت باز میماند ، تا اینکه با تماس به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان آمبولانس دیگری را به محل اعزام میکنند و مصدومین را به بیمارستان انتقال می دهند.

خانواده این مصدومین با انتقاد شدید نسبت به اهمال‌کاری و نرسیدن بموقع ، خواستار بررسی موضوع در این زمینه شدند.

در این حادثه سرنشین موتورسیکلت بر اثر ضربه ای که از ناحیه سر خورده دچار خونریزی شده که درانتقال به بیمارستان باضریب هوشی نزدیک به هشت گزارش شده و درحال بیهوشی بسر میبرد  و همچنین عابر پیاده در برخورد این تصادف دچار شکستگی از ناحیه پا شده است.

photo_2016-05-24_21-54-43

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سیب سرخ چهارشنبه 25 می 2016 - 11:20 ق.ظ

باسلام خب آمبولانس هم یه ماشین هس مگه برای خودتون اتفاق نیوفتاده که ماشینتون حین حرکت خراب بشه یا پنچر شده باشه آمبولانس هم یه ماشین با تجهیزات اما نه جت هس نه هواپیما لطفا به این موضوع هم دقت داشته باشین .پرسنل اورژانس ۱۱۵هم زحمتشون بیشتر از بقیه هس هم استرس کاریشون زیادهمیشه ازاین پرسنل زحمتکش انتقاد شده ولی هیچ وقت درهیچ جا ازشون تقدیر نشده انشاالله هیچکس دچار حادثه نشه اما هزاربار کار خوب زحمتتکشان نادیده گرفته میشه خدا کنه مشکلی پیش نیاد مثل مشکل دیشب همه عالم خبر دارمیشن

پيرمرد چهارشنبه 25 می 2016 - 1:38 ب.ظ

باسلام
تااونجایی که من بیمارستان بودم ودیدم نزدیک ساعت۹مصدومین بیمارستان بودند
شایداول مصدومین رو آوردن بیمارستان بعدساعت ده ونیم تصادف شده

ناشناس چهارشنبه 25 می 2016 - 2:23 ب.ظ

انشاالله بعدازکارهای شخصی پرسنل اورژانس اگروقت شدماشین بازدید میشه تارفع خرابی بگرددشماببخشیدپرسنل وقت ندارن ماشین بازدیدکنن اخه کارهای روزمره شخصی باوسیله بیت المال راحتره

ناشناس چهارشنبه 25 می 2016 - 4:12 ب.ظ

اصلا اگرم هواپیما و جت هم که باشند بازم خراب میشن!
فکرنکنم که روی موضوع جالبی زوم کرده باشید جناب انار ما..

علی چهارشنبه 25 می 2016 - 4:46 ب.ظ

با سلام من خودم سر صحنه بودم زمان گرفتم امبولانس اول زیر دو دقیقه رسید منم فکر میکردم زمان زیادی شد ولی نگاه کردم دیدم زیر دو دقیقه اومدن دیگه اونا هم نمی تونستن پرواز کنن خراب شدن امبولانس هم برا هر ماشینی امکان داره پیش بیای اگر مطمئن هستید دور اومدن شما ب وکالت خانواده مریض برید شاکی بشید ک دیگه برا کسی اتفاق نیفته دیر بیاین حکم دادگاه رو بزنید توی سایتتون

مدنظر پنج‌شنبه 26 می 2016 - 12:54 ق.ظ

جالبه بنظرم دارین کار خودتونو توجیه میکنین.
آخه هر وسیله نقلیه دولتی مسئولیتی داره و معاینه فنی میشه.حتما چندماه و شایدم چند سالیه امبولانس ها معاینه فنی نشدن… اونم وسیله ضروری که باید هر آخرهفته یه چک و معاینه فنی بشن.

arya پنج‌شنبه 26 می 2016 - 1:44 ق.ظ

حالابه جای اینهمه ایرادبیاییم واقعاًکاری بکنیم که اونهاهم دلگرم باشن.خیلی فرق میکنه ازروی انجام وظیفه کارکردن بااحساس ورضایی قلبی کارکردن.

جابر پنج‌شنبه 26 می 2016 - 12:54 ب.ظ

من بانظرمدنظرموافقم به نظرمن اصلا ربطی نداره آمبولانسهای اورژانس همیشه بایدچک ومعاینعه فنی بشن که همیشه آماده باشن

ریحون میگه پنج‌شنبه 26 می 2016 - 1:42 ب.ظ

واقعا که یعنی هیچ کسی نبوده که دو مسدوم سوار کنه به رفسنجان ببره

فقط خدا جمعه 27 می 2016 - 1:53 ب.ظ

س.ساعت تصادف رواشتباه ذکرکردیدقبل ازساعت۹بوده ک تصادف شده لطفأدقیق خبرگزاری کنید!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی