جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

 نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی “سلام” به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی بروزرسانی شد به گزارش انارما ؛ انتخاب “سلام “اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید می باشد و نسخه بروز رسانی این شبکه اجتماعی با طراحی و امکانات متفاوت رونمایی شد. ?نرم افزار “سلام ” شامل تمامی امکانات […]

 نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی “سلام” به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی بروزرسانی شد

سلام ۳

به گزارش انارما ؛ انتخاب “سلام “اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید می باشد و نسخه بروز رسانی این شبکه اجتماعی با طراحی و امکانات متفاوت رونمایی شد.
?نرم افزار “سلام ” شامل تمامی امکانات شبکه های اجتماعی و مهم تر اینکه یک نرم افزار کاملا ??ایرانی ?? می باشد

سلام ۲

در ادامه قصد معرفی نرم افزار پیام رسان و تماس رایگان salam را برای شما کاربران و همراهان رسانه جوان موبایل داریم. برنامه اندرویدی که توسط گروهی از برنامه نویسان ایرانی تولید شده است و با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون تلگرام ، وایبر , واتس اپ و .. را دارا می باشد.
سلام یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از “سلام”ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است.

دانلود نسخه جدید “سلام”

به کانال خبرنامه انارما در “سلام” بپیوندید

✅ همچنین می توانید با مراجعه به سایت salamup.ir یا ارسال عدد ۵ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۶۸ لینک دانلود آخرین نسخه سلام را دریافت نمائید.

دیدگاه کاربران

نگار پنج‌شنبه 26 می 2016 - 12:46 ق.ظ

جالبه.هم اینستا گرام هم کانال میشه راه بندازیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی