شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم شب شعر و خاطره گویی توسط شاعران و دوتن از رزمندگان که در عملیات های آزادسازی خرمشهر حضور داشتند از برنامه های این مراسم بود.

به گزارش انارما ، مراسم شب شعر و خاطره گویی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور شعرا و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

شعرخوانی توسط شاعران و خاطره گویی توسط دوتن از رزمندگان که در عملیات های آزادسازی خرمشهر حضور داشتند از برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم که مورد استقبال خوبی قرار نگرفت ،از مسئولین تنها سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه انار  وحسین ناجی مسئول آموزش و پرورش انار وحسین صیادی که بانی این مراسم بود حضور داشتند ،که همین موضوع جانبازان ، رزمندگان و همچنین شاعران حاضر در جلسه را ناراحت کرد.

دوتن از رزمندگان و جانبازان  خاطراتی را از دوران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر بیان داشتند.

آقایان غلامرضایی و صیادی پس از ارائه خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس جهت آزادسازی خرمشهر در پایان صحبت هایشان به اتفاق از حضور کمرنگ مسئولین در این مراسم انتقاد کردند و گفتند : انتظار داشتیم  با توجه به اینکه بیش از۴نفر از شهدای شهرانار مربوط به عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر هستند مسئولین و یا حداقل مسئول بنیاد شهید شهرستان  در جهت اکرام جانبازان  و رزمندگان و شعرا در این مراسم حضور داشته باشند.

IMG_9278

IMG_9280

IMG_9282

IMG_9289

IMG_9306

 

IMG_9303

IMG_9330

IMG_9321

IMG_9333

IMG_9347

IMG_9374

IMG_9378

IMG_9394 - Copy

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

همشهری پنج‌شنبه 26 می 2016 - 8:00 ق.ظ

چرا می گویید دو تن از مسئولین بودند، بگویید سه تن از مسئولین، مگر جناب آقای حسین ناجی جزء مسئولین و مدیر آموزش و پرورش انار نیست؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سردبیر پنج‌شنبه 26 می 2016 - 9:44 ق.ظ

با سلام و عرض ادب.
تشکر از شما اصلاح شد/

قطره پنج‌شنبه 26 می 2016 - 2:14 ب.ظ

بادرود وباسلام شب شعری بود دیشب در رسای فتح خرمشهربه گفتار امام
از شهید و از شهیدان جملگی گفتند چه عالی و چه زیبا درپیام ودر کلام
خاطرات همدلی وهمزبانی زنده شد با سکوت وصبر و امید وصیام
همه خاکی همه باقی همه با لطف وسکوت دور گشته از غصه هر جا و مقام
بار خدایا بار دیگر فرصتی تا که کنم جبران تمام این شجاعت وشهامت در پیام
خوی انسانی ادم گشته پویا در سکوت وبامحبت باصفا و با گذشت و احترام
الله والعلم بالصواب …..مانده چراها بی جواب ….کم کم بخوان درس وکتاب ..
اندازه در جبر و حساب …هر غنچه ائی گردد گلاب ….دردسرم گشته سراب
اینم خودش درد وعذاب …یارب نشانی ده ز آب….الله واعلم بالصواب
باتشکر از سر دبیر وشما کاربر عزیز با محبت بخوان وبا دعا راهنمائی فرما به امید فردائی بهتر انشالله واجرکم عندالله والتماس دعا والسلام ..

نام خانوادگی حسین پنج‌شنبه 26 می 2016 - 5:59 ب.ظ

با سلام حضور مردم عزیز انار تا به حالا فرماندار انار اقای خادمی بودشورا و شهردار خوب در همه ی مراسم خودشان را می انداختند حالا فرمانداری که در تمام جلسات حضور داشت کو سرپرست فرمانداری جدید شوراها و شهردار هی می کفتند تعامل نیست حالا کجا رفتی چون خودتان فعالیت نداشتید و دوست نداشتی دیگران فعالیت کنند حالا کجایید خوابید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی