پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

قبل از شادی، شمر و یزید در این امر تمام اهتمام خود را به کار بسته اند و شادی های خود را به رخ گذاشته اند؛ بنظر می رسد شادی کمی از قافله ی یزیدیان جا مانده است تا او نیز با شمر شادی می کردی. …

 شادی صدر؛ فعال سیاسی اصلاح طلب با دیدگاهی فمنیستی ، سردبیر روزنامه زن، روزنامه ای که متعلق به فائزه هاشمی بود .

 او حمایت زیادی از فعالیت‌های سیاسی اصلاح‌طلبان داشته و حتی در زمان حضورش در داخل کشور و قبل از خروج، اقدام به تحصن به‌نفع برخی اصلاح‌طلبان کرده و خود را در جرگه اصلاح طلبان معرفی کرده بود.

شادی در جریان برگزاری نمازجمعه ۲۶ تیر ۸۸ به همراه آشوبگران قصد ایجاد درگیری و اغتشاش داشت که توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شد .او چند هفته بعد و پس از آزادی از زندان، به صورت غیرقانونی از ایران خارج و به یک کشور اروپایی پناهنده شد.

وی پس از خروج از کشور نیز، بارها از فعالیت‌های سیاسی اصلاح‌طلبان حمایت کرده است و با سخنرانی های ضد ایرانی و اسلامی اش بارها توانسته نظر آمریکائی ها و صهیونیست ها را به خود جلب کند تا بدین طریق موفق به دریافت جوایزی از سوی آنان شود.

این ضد انقلاب چندی پیش با انتشار عکسی این گون به تحلیل پرداخت:

« تقدس زدایی از امر مقدس و فروریختن هر آنچه مقدس است، جوهره مدرنیته است. شوخی با امر مقدس و تابو شکنی هم جزیی از همین روند مدرن شدن است.»

شادی در اقدامش تمام توان خود را به کار گرفته است تا خود را مدرن و تقدس زدا نشان دهد اما باید دانست او اولین فردی نیست که پا در جرگه ی تقدس زدایی گذاشته است.

تقدس‌زدایی را زودتر از شادی امثال معاویه که سبّ و لعن امیرالمؤمنین رو در منابر باب کردند… یا وقتی جنازۀ امام مجتبی را تیرباران کردند… یا وقتی بر پشت سیدالشهدا اسبان تازه ‌نعل تاختند…

سوال این جاست: تقدس زداها کجای تارخ هستند و قدیسین کجا؟

 قبل از او شمر و یزید در این امر تمام اهتمام خود را به کار بسته اند و شادی های خود را به رخ گذاشته اند؛ بنظر می رسد شادی  کمی از قافله ی یزیدیان جا مانده است تا او نیز با شمر شادی می کرد.

جای سخن است  شادی یکی از دوستان فائزه هاشمی است، البته فائزه دوستانی از این تبار بسیار دارد، همین چندی پیش عکس دوستان بهائی خود را منتشر کرده بود؛ جمله ی معروفی است که می گوید : ” آدمی به کیش و آیین دوستانش است”.

تو اول بگو با کیان دوستی / پس آن گه بگویم که تو کیستی…

یادداشت: اعظم پسند

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا سه‌شنبه 31 می 2016 - 6:48 ق.ظ

چقدر این هاشمی بی خیال است که جلوی فرزندان ناخلف خود را نمی گیرد و راحت از کنار این مسائل میگذرد ، هرچه رهبر انقلاب از استکبارستیزی سخن میگویند او به خود نمی آید و فرزندان و اطرافیان خود را نمی پاید تازه در تمام مجالس جلوتر از همه می نشیند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی