سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

برآن شدیم تا درآستانه مجلس دهم سخنی با نماینده جدید مردم شهرستان انار آقای مهندس احمد انارکی محمدی داشته باشیم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی “انارما” خردادماه ۹۵ از راه رسید ومجلس نهم روزهای اخر کاری خودراتجربه کرد و صندلی های سبز بهارستان به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسید.

برآن شدیم تا درآستانه مجلس دهم سخنی با نماینده جدید مردم شهرستان انار آقای مهندس احمد انارکی محمدی داشته باشیم .

پیش از این بر خود باوریم که با رای قریب به ۷۵درصدی مردم انار  پیروزیی بود که شاید کمتر کسی قبل از شروع رقابتها میتوانست آنرا پیش بینی کند که در هشتم خرداد ماه ۹۵ایشان به عنوان نماینده مردم انار و رفسنجان در ساختمان هرمی بهارستان بر کرسی سبز نمایندگی تکیه بزنند.

چندی پیش قبل از اینکه در صحن مجلس دهم قسم یاد کنید در محضر مردم انار سوگند بجای آوردید و به قدرت پروردگار و قرآنِ او بر زبان آوردید که لحظه ای برای منافع مردم کوتاهی نکنید و فعالیت خود را برای رفع مشکلات مردم این دیار شروع کنید.

آنچه نگارنده را وادار به تصمیم نوشتن این یادداشت کرد بیان مطالبی است که معمولا پس از پایان انتخابات به فراموشی سپرده میشود و مجددا با آغاز فصل جدید رقابتهای انتخاباتی در دوره بعد توسط کاندیدهای محترم مطرح خواهد شد و این بدان معناست که اگر خواهان تغییری پایدار به سمت بهبود اوضاع شهرمان هستید باید از همه توانمندیهای شهر بهره بگیرید و مطمعنا شما فارغ از جناح سیاسی خواستگاه خود به همه نخبگان شهر به دید همراه و مشاور بنگیرید.

نماینده محترم مهندس انارکی محمدی دراین چند روز اخیر شاهد گلایه های بسیارمردم دررسانه ها وفضای مجازی از وضعیت کمبود پزشک متخصص فوق تخصص وامکانات بهداشتی ودرمانی بوده اید گرچه تاکنون با همت وزارت بهداشت، مسئولان، خیرین گرانقدر شهرستان انار از دوسال پیشگام‌های خوبی در جهت ارتقاء امکانات بهداشتی درمانی برداشته شده و خواسته های مردم برای رفع مشکلات بهداشتی اندکی رفع شده است و امید است تا بهبود بیشتری نیز پیدا کند.

دراین ماههای اخیرنیزشاهدتصادفات زیادی در جاده منتهی به شهرستان انار بوده اید وخواسته مردم این شهر حل مشکلات جاده ای خصوصا درتقاطع چند سطحی کمربندی انار می باشد که با توجه به معیار ترانزیتی و یک موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فردی که در جنوب شرق کشور برخوردار است اما تا کنون از این موقعیت هیچ استفاده‌ای نشده است و حتی برای ارائه خدمات حمل و نقلی به مسافران، متاسفانه مشکل نداشتن ترمینال مسافرتی مناسب سالها است که ادامه دارد.

یکی از مشکلات مردم منطقه نوق و انار نبود ایستگاه راه آهن در منطقه است؛از آنجایی که راه آهن بافق- بندر عباس در مجاور جاده نوق به انار قرار دارد و این منطقه مکان خوبی برای ایجاد ایستگاه راه آهن است و می توان با کمترین هزینه برای ساخت آن اقدام کرد، بعضی از مسئولان بهرمان با احداث آن مخالف اند و خواستار ایجاد ایستگاه در نزدیکی بهرمان هستند.راه آهن بافق – بندر عباس در پنج کیلومتری غرب جوادیه فلاح واقع شده و هنوز مسئولان منطقه بر سر محل ایجاد ایستگاه راه آهن در این منطقه بحث دارند؛ ایجاد ایستگاه در جاده جوادیه – انار به نفع همه مردم بوده و ساخت آن در هر جای دیگری هزینه سنگینی را بر دوش دولت و مسئولین می گذارد.

مردم این منطقه نه به تئوریهای اقتصادی توجه دارند و نه به شعار های مستضعف پسند، خودشان ملاک ها ومعیارهایی دارند و این ملاک و معیارها را هرکس در سیر نزولی بیکاری فرزندان خویش و رفع مایحتاج زندگی در سایه ۴ سال نمایندگی شما خواهند فهمید که آیا حضر تعالی به برنامه ها و قول و قرارتان پایبند هستید یا نه !

جناب آقای نماینده منتخب، شما در زمان انتخابات اعلام داشته اید ، احمد انارکی محمدی فراموش نخواهدکرد:

گسترش متوازن مراکز فرهنگی،هنری،ورزشی وتفریحی به عنوان امری اجتناب نا پذیر در نشاط اجتماعی جامعه است باید مدنظر دانست.

تلاش درجهت رونق بازار وبهینه سازی فضای کسب وکار و ساماندهی بازار پسته به عنوان موتور محرکه اقتصادمنطقه است.

حل مشکل آلودگی ناشی از فعالیت شرکت مس که آلودگی آن برای نفس گرم مردم انار است و از سوی دیگر بودجه آلودگی انار نیز به رقم قابل قبول در این منطقه برسد.

بی توجهی به تشدید روز افزون بحران کم آبی که شهرستان انار از نظر منابع آبی در وضعیت نگران‌کننده ای به سر می‌برد

و…

همه ما مردم انار و رفسنجان با گوشت و پوستمان هر روزه با یکی از این معضلات دست به گریبانیم و میدانیم جز با همراهی و همدلی تمامی مردم شهر و شما نماینده منتخب و مسئولین آن امکان سرو سامان دادن به این استخوان های در گلو شکسته وجود ندارد.

کوتاه سخن آن که باید  همه نمایندگان خودشان را در اداره مجلس دهم سهیم بدانند و پای همه هزینه ها و فواید آن درخدمت به مردم با قاطعیت بایستند و امید است شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان انار باشیم.

در هر حرف بی عمل، هر که را باز می دارد از هر هدف / و اگر حرفی نیست، پس این گوی و این میدان و این هدف

من الله توفیق.

انتهای پیام/ح-غ

دیدگاه کاربران

مدنظر دوشنبه 30 می 2016 - 2:45 ب.ظ

خیرمقدم خدمت نماینده محترم انار در مجلس شورای اسلامی.ان شالله درتمامی مراحل ثابت قدم و به آبادانی انار بکوشید

نوقی دوشنبه 30 می 2016 - 3:58 ب.ظ

جاده نوق بافق که ۲۰کیلومترآن پس ازگذشت۲۰سال فقط آسفالت می خوادمدنظرتون باشه

ما دوشنبه 30 می 2016 - 7:22 ب.ظ

بعد از پیگیری امورات دوستان و اشنایان ما اناریها رو هم فراموش نکنید

نام خانوادگی حسین سه‌شنبه 31 می 2016 - 7:45 ق.ظ

ایشات فقط وام دار اصلاح طلبان رفسنجان است در خدمت انها است تا نا مردم جوجه ها را اخر پاییز می شمارند

علی سه‌شنبه 31 می 2016 - 9:52 ق.ظ

حاج احمد رو زیادی جدی گرفتین.
بعدا ضد حال میخورین
بعدا نگی نگفتی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی