جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

امام جمعه انار تأکید کرد: یکی از جوانب نفوذ دشمن، القاء همین ایده به مردم است که امریکا امریکای گذشته نیست و عوض شده است دشمنی ها ی امریکا جای خود باقی است تبلیغات منفی آنها علیه ایران اسلامی، در دنیا نمونه بارز دشمنی امریکا با ملت ایران است …

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: یکی از جوانب نفوذ دشمن، القاء همین ایده به مردم است که امریکا امریکای گذشته نیست و عوض شده است دشمنی ها ی امریکا جای خود باقی است تبلیغات منفی آنها علیه ایران اسلامی، در دنیا نمونه بارز دشمنی امریکا با ملت ایران است …

به گزارش انارما ؛ امام جمعه انار گفت: بحث کوتا ه آمدن آمریکا و عوض شدن آمریکا یکی از جوانب نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهر انار افزود:  ذات آمریکا همان ذات کینه توزانه و دشمنانه ای است که از اول انقلاب با ایران داشته و دارد.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان بخواهند در این جنگ فرهنگی نقش ستون دشمن را ایفا کنند ارزشهای نظانم مقدس جمهوری اسلامی زیر سوال می رود لذا باید برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی مواظب دشمن تاریخی ایران که همان امریکا است باشیم.

وی ادامه داد: هر روز اگر قرار باشد در مقابل آمریکا کوتاه آییم مسئله جدید برای ما طرح می کند به طوری که بعداز انقلاب نیز نمونه هایی از دشمنی امریکا را شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه ذات دشمنی و کینه توزانه آمریکا باید مد نظر مسئولان باشد اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند برخی تصور می کنند دشمن عوض شده و می تواننیم با دشمن کنار آییم در حالی که این  یک توهم است و ایشان فرمودند فرمودند مسئله امریکا اساس نظام است امریکا مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی بیان کرد: برای اینکه اصل و اساس نظام اسلامی را هدف بگیرند هر روز دنبال بهانه هستند از جمله می توان به بحث هسته ای اشاره کرد در این راستا آیا به انچه که امریکا در مقابل با ما تعهد کرده است، عمل کردند؟

وی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در بحث مذاکرات هسته ای، رفع تحریم ها بود اما اگر چه تحریم های ثانویه برداشته شد و ما توانستیم نفتمان رو بفروشیم اما هنوز تحریم های اولیه  پابرجاست  و ما نمیتوانیم پول فروش نفت  را  به کشور وارد کنیم.

ابراهیمی تأکید کرد: یکی از جوانب نفوذ دشمن، القاء همین ایده به مردم است که امریکا امریکای گذشته نیست و عوض شده است دشمنی ها ی امریکا جای خود باقی است تبلیغات منفی آنها علیه ایران اسلامی، در دنیا نمونه بارز دشمنی امریکا با ملت ایران است

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی