جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در زمینه برنامه ریزی کنکور، شکل های صحیح تست زنی، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه، برنامه ریزی و هدایت تحصیلی دانش آموزان و شیوه های کنترل اضطراب و هیجانات امتحان، خدماتی ارائه خواهد داد.

با حضور سلاجقه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی و شیخ پور رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان انار گشایش یافت.
به گزارش : انارما ” مسئول اداره مشاوره تربیتی استان، ضمن رونمایی از اولین واحد تخصصی درمانی نورو فیدبک در شهرستان انار گفت : امید است با افتتاح این مرکز گام موثری در ارائه خدمات به دانش آموزان برداشته شود تا در ارتقای سطح کیفی آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اثر مطلوب داشته باشد.

افتتاح-مرکز-مشاور

در ادامه، کارشناس مشاوره آموزش و پرورش شهرستان انار گفت : دستگاه نوروفید بک به همت یکی از خیران شهرستان و پشتکار مشاور مرکز مشاوره خریداری شد و مشاوران متخصص در این امر آموزش دیدند و به عنوان نورو تراب بر بحث کاهش اضطراب و پیش فعالی در این واحد تخصصی درمانی فعالیت می نمایند.

وی در ادامه افزود : مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در زمینه برنامه ریزی کنکور، شکل های صحیح تست زنی، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه، برنامه ریزی و هدایت تحصیلی دانش آموزان و شیوه های کنترل اضطراب و هیجانات امتحان، خدماتی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی