پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

معاونت خدمات شهری شهرداری انار در نظر دارد جمع آوری زباله های سطح شهر انار را به صورت یک روز در میان انجام دهد…

معاونت خدمات شهری شهرداری انار در نظر دارد جمع آوری زباله های سطح شهر انار را به صورت یک روز در میان انجام دهد ، لذا از کلیه شهروندان تقاضا میشود  در روزها و ساعات تعیین شده پاکتهای زباله خود را جلوی درب منزل یا مغازه خود قرار دهند .

به گزارش انارما ، از آنجا که تعدادی از شهروندان در روز و یا ساعات پایانی شب اقدام به بیرون گذاشتن پاکتهای زباله می نمایند لذا منجر به عدم جمع آوری شده و چهره ناخوشایندی را برای ساکنین آن محله و شهر به وجود آورده و در مقابل آن هزینه زیادی را متحمل شهرداری جهت جمع آوری زباله در روز نموده است ، به همین منظور جهت صرفه و صلاح شهرداری و شهروندان محترم جمع آوری زباله در روز حذف و در تمامی نقاط شهر از ساعت ۹ شب و به صورت یک روز در میان جمع آوری خواهد شد.

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری در این باره اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی باید تمهیداتی را در راستای کاهش هرچه بیشتر هزینه‌های مدیریت شهری اندیشیده شود، که جمع آوری زباله به صورت زوج و فرد طرحی در راستای همین امر است  و با اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شهرداری ، بهداشت و پاکیزگی شهر را شاهد خواهیم بود و ان شااالله این مبلغ صرف پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر خواهد شد.

وی در ادامه افزود :انار  به دو بخش شرق و غرب با خط مرزی بلوار جمهوری اسلامی و خیابان شهدا تقسیم می شود که جمع آوری زباله منطقه شرق در روزهای زوج و منطقه غرب در روزهای فرد انجام  می شود.

ایشان با طرح این مطلب که اجرای این طرح در فصل تابستان که شرایط آب وهوایی بسیار گرم است و امکان متعفن شدن زباله‌ها بالا میباشد گفت: شهروندان از بیرون گذاشتن زباله در طول روز خودداری نمایند.

صوراسرافیل عنوان کرد: در حال حاضر شهروندان در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنند زباله های خود را خارج از منزل می گذارند و مأموران جمع آوری زباله باید ۲۴ساعته اقدام به جمع آوری زباله ها کنند اما با اجرای این طرح و زمانبندی ساعت و روز جمع آوری مشکلاتی که اکنون با آن روبرو هستیم برطرف خواهد شد.

در پایان معاونت خدمات شهری در خصوص موفقیت طرح جمع آوری زباله به صورت یک شب در میان گفت: این طرح تنها با همراهی و همیاری شهروندان فهیم ، باسواد و با فرهنگ شهرستان اجرایی می شود.
جهت بزرگنمایی بر روی عکس کلیک کنید
photo_2016-06-22_16-18-20

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی