جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

دومین همایش تجلیل از حافظان ،قاریان ،خیرین ، خادمین و فعالان عرصه قرآن شهرستان انار عصر روز چهارشنبه ۲تیر در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان برگزار شد…

 دومین همایش تجلیل از حافظان ،قاریان ،خیرین ، خادمین و فعالان عرصه قرآن شهرستان انار عصر روز چهارشنبه ۲تیر در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان برگزار شد.

IMG_0169

IMG_0170

IMG_0173

به گزارش انارما ، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید از سوی قاری نوجوان ،محمدرضا غلامرضایی آغاز شد.

IMG_0179

در ادامه حسین صیادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمجید از فعالیت موسسات قرآنی در سطح انار گفت:در سطوح مختلف در بخش های کشوری و استانی حافظان قرآن شهرستان انار سرآمد هستند  و امیدواریم با پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد و با بهره گیری از رهنمود های امام جمعه شهرستان بتوانیم فعالیت های قرآنی را بیش از بیش گسترش دهیم.

IMG_0187

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:برای رسیدن به همه خوبی ها و سرچشمه کمال باید با دوبال قرآن و ولایت پرواز کرد که البته با این دو بال هیچکس گمراه نخواهد شد.

وی افزود: بنده خوشحالم که خدمت گزار مردمی هستم که اگر فعالیت قرآنی آنها به خوبی رصد شود میتوان به عنوان شهرستان نمونه قرآنی در سطح کشور معرفی شود.

IMG_0205

امام جمعه انار تصریح کرد: با توجه به جمعیت اندکی که انار نسبت به سایر شهرستان ها دارد در بحث فعالیت های قرآن از موفق ترین شهرستان ها می باشد.

وی در توصیه ای به جوانان گفت: ارتباط خود را با رفقای قرآنی بیشتر کنید و از دوستی با کسانی که شما را از قرآن و ولایت دور می کنند پرهیز کنید.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی ،امین کمالی قاری برتر مسابقات کشوری ،آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت کرد.

IMG_0235

IMG_0278

در ادامه این مراسم محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان با تقدیر از گزارش ارائه شده از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار تصریح کرد: بنده هم بعنوان مسئول فرهنگ و ارشاد استان کرمان بر این آمار صحه میگذارم و باعث افتخار من هست که بعنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگی شهرستان انار ،آمار فعالین قرآنی نسبت به جمعیت در انار  بسیار تحسین برانگیز است و این موضوع پتانسیل معرفی انار بعنوان یک شهر نمونه قرآنی در سطح استان و حتی کشور را دارد.

IMG_0272

وی با تاکید بر بکارگیری مفاهیم قرآنی در زندگی روزمره اظهار داشت:مهم ترین منشور زندگی ما مسلمانان قرآن است و اگر در شهرستانی مانند انار جایگاه فعالیت های قرآنی ویژه است وظیفه ی مردم سنگین تر میشود چرا که باید تلاش و اهتمام بیشتری برای بکارگیری مفاهیم قرآنی ادر زندگی  روزمره داشته باشند.

IMG_0247

این مراسم با شعرخوانی دونوجوان در کنار هم ادامه یافت.

IMG_0282

و در پایان این مراسم از حافظان ،قاریان ،خیرین ،خادمین و فعالین عرصه قرآن در شهرستان انار تجلیل شد و دسته آخر با ضیافت افطاری از حاضرین پذیرایی شد.

IMG_0266

IMG_0287

IMG_0297

IMG_0315

IMG_0313

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی