پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

امام جمعه انار ضمن ابراز تاسف از پرداخت حقوق های نجومی و چندمیلیونی به برخی از مدیران دولتی کشور گفت: قوه قضائیه در برخورد با مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت می کنند برخورد قاطع داشته باشد …

امام جمعه انار ضمن ابراز تاسف از پرداخت حقوق های نجومی و چندمیلیونی به برخی از مدیران دولتی کشور گفت: قوه قضائیه در برخورد با مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت می کنند برخورد قاطع داشته باشد .

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت حفظ بیت المال از جانب مسئولین گفت: حضرت علی (ع) همواره بر حفظ و صیانت از بیت المال تاکید داشت و  با کارگزارانی که قصد دست درازی به حقوق بیت المال داشتند برخورد می کرد.

IMG_0361

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن ابراز تاسف از پرداخت حقوق های نجومی و چندمیلیونی به برخی از مدیران دولتی کشور گفت: دستگاه قضایی که همواره نشان داده در برخورد با متخلفان و دست درازان به حقوق بیت المال قاطع است در این خصوص هم باید همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

IMG_0367

وی در خطبه دوم با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر گفت: شب آنقدر ارزش دارد که خداوند آن را مشخص نکرد تا بندگان بدانند که ارزش آن را دارد که تمام سال را شب زنده داری کنند تا شب قدر را درک کنند و بعد از آن  با نزول آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین مشخص شد که شب قدر یکی از سه شب نوزده ،بیست و یک و بیست و سوم ماه مبارک رمضان است.

خطیب جمعه انار به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه هفته آینده تاکید کرد و گفت: روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با حضور پرشور مردم برگزار میشود تا جنایات رژیم صهیونیستی به فراموش سپرده نشود.

IMG_0368

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب از همشهریان خواست که با توجه به گرمای شدید هوا  در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند و از اسراف پرهیز کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی