شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش انارما ، عصر دیروز جمعه چهار تیر ، دومین یادواره شهدای محله صفائیه انار برگزار شد. در این مراسم ابتدا  آزاده سرافراز “حسین جعفری ” خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کرد و با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهدا گفت: شهدا از همان ابتدا آسمانی بودند  و وقتی وصیت نامه و […]

به گزارش انارما ، عصر دیروز جمعه چهار تیر ، دومین یادواره شهدای محله صفائیه انار برگزار شد.

در این مراسم ابتدا  آزاده سرافراز “حسین جعفری ” خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کرد و با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهدا گفت: شهدا از همان ابتدا آسمانی بودند  و وقتی وصیت نامه و حالات روحانی آن عزیزان را قبل از شهادت بازخوانی میکنیم میبینیم که اکثر آنها از شهادت خود خبر داشته اند.

وی با اشاره به اهمیت شهدا به درس و تحصیل گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در همه جهات الگو و پیشتاز بودند و بسیاری از آنها در زمینه درسی نیز در مدرسه و دانشگاه رتبه های برتر را از آن خود کرده بودند.

در ادامه این مراسم سرهنگ مرادی فرمانده سپاه انار دقایقی را سخنرانی کرد و بعد از وی نیز حسین مهرابی یکی از شاعران اناری شعری را در وصف شهدا قرائت نمود.

این مراسم با مداحی کربلایی صادق عبادی ادامه یافت.

IMG_0406

IMG_0403

IMG_0408

IMG_0414

IMG_0430

IMG_0433

IMG_0434

IMG_0440

IMG_0445

IMG_0446

IMG_0448

تصاویر به زودی تکمیل میشود…

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

میرزا شنبه 25 ژوئن 2016 - 12:47 ب.ظ

دمشون گرم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی