جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرمانده سپاه انار گفت: ابن ملجم مرادی یک شخص قاری قرآن با صدای خوش بود اما وقتی بصیرت نباشد این چنین فردی در مقابل امام خود می ایستد و او را به شهادت میرساند…

به گزارش انارما ، سرهنگ مرادی زاده در دومین یادواره شهدای محله صفائیه انار  با اشاره به دیدار اخیر جمعی از جوانان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب با سفارش جوانان به تلاوت قرآن کریم ، گفتند همانگونه که در پاییز برگ درختان می ریزد ، وقتی شما قرآن را تلاوت می کنید ، زنگار ها از قلب و دل شما می ریزد و دل شما جلا و صیقل پیدا می کند.

وی افزود: باید از فرصت ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را بکنیم و اطمینان داشته باشیم وقتی قرآن را تلاوت می کنیم ارتباطمان با خداوند حفظ خواهد شد.

فرمانده سپاه انار با تاکید بر داشتن بصیرت گفت: هنگامیکه امام علی (ع) در محراب با ضرب شمشیر به شهادت رسید خیلی از مردم آن زمان می گفتند مگر علی (ع) هم نماز میخوانده ؟ اینجاست که باید عبرت بگیریم نداشتن بصیرت چه بر سر مردم می آورد که حتی امام زمان خود را نمی شناسند.

وی افزود: ابن ملجم مرادی یک شخص قاری قرآن با صدای خوش بود اما وقتی بصیرت نباشد این چنین فردی در مقابل امام خود می ایستد و او را به شهادت میرساند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه راه شهدا ، راه ایستادگی تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان بود گفت: شهدا امانت داری ما را می بینند که با اهدای عضو آنها ما چه کردیم و چگونه از ارزش هایی که آنها برایشان خون دادند پاسداری کردیم.

وی در ادامه با اشاره به فتنه انگیزی های دشمن در مرز های ایران گفت: دشمن در درسیسه جدید خود با ایجاد جنگ های داخلی از طریق گروهک های تروریستی در مرز های ایران سعی در مشغول کردن کشور دارد تا رزمندگان مخلص از حضور در جبهه های سوریه و عراق باز بمانند.

فرمانده سپاه انار خاطر نشان کرد: ما باید قدر این نعمت انقلاب و عزت و اقتدار را بدانیم و شکر این نعمت را به جای آوریم چرا که مطمئنا کفران این نعمت بزرگ ما را در برابر شهدا شرمنده خواهد کرد و به عذابی سخت گرفتار خواهیم شد.

سرهنگ مرادی زاده در پایان با اشاره به معضلات شبکه های اجتماعی و ماهواره تصریح کرد: ۸۰درصد پرونده های طلاق و سست شدن بنیان خانواده ها و نابودی آینده جوانان مربوط به  شبکه های اجتماعی و ماهواره است که بنیان های اعتقادی نسل جوان ما را هدف گرفته است.

وی با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: وظیفه داریم دوست و آشنایان خود را از منجلابی که دشمن در زمینه های مختلف برای ما گسترانیده با امر به معروف و نهی از منکر نجات دهی و هرجا که نیاز بود تذکر دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا شنبه 25 ژوئن 2016 - 10:29 ق.ظ

دست خدا بر سر ماست ، سیدعلی رهبر ماست

میرزا شنبه 25 ژوئن 2016 - 12:46 ب.ظ

خیلی خوب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی