چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Wednesday 17 April 2024

استاندار کرمان در حالیکه هنوز به وعده هایش در خصوص ساماندهی ورودی شهر انار عمل نکرده چگونه میخواهد از طریق تلگرام مشکلات مردم انار را حل کند؟…

به گزارش انارما ، در روز های گذشته پیامی در فضای مجازی شهرستان انار  مبنی بر اینکه در فلان ساعت از روز پنجم تیرماه کارگروه عمرانی _زیربنایی و طرح مشکلات شهرستان انار با حضور استاندار و فرماندار انار در یکی از گروه های تلگرامی تشکیل میشود منتشر شد که برای درمیان گذاشتن این مشکلات باید وارد این گروه شوید.

بعد از نشر این پیام تعدادی از شهروندان اناری با امید به اینکه مشکلاتشان سریعا به استاندار منعکس شده و پیگیری میشود وارد این گروه شدند و مشکلات را بیان کردند.

جدای از بعضی پیام های بیهوده و مغرضانه ای که از سوی برخی از کاربران در  این کانال منتشر شد مشکلات قابل تاملی هم از سوی برخی از شهروندان اناری مطرح شد که واقعا نیاز به پیگیری و حل و فصل آن دارد.

اما واقعا باید دید این طرح مشکلات در میان خیل عظیم پیام هایی که در این گروه رد و بدل میشد چه میزان راهگشا خواهد بود.

اگر این پرسش را که آیا واقعا استاندار کرمان در این گروه حضور داشته یا خیر و یا اینکه این مشکلات به گوشش میرسد یا نه  را فاکتور بگیریم ، باید دید آقای رزم حسینی  چقدر به  قول و وعده هایی که در سفرش به انار به مردم این شهرستان داده عمل کرده که حالا میخواهد از طریق تلگرام آنها را حل کند.

رزم حسینی استاندار کرمان تاکنون یکبار طی یک سفر کاری یک روزه به انار آمده  و سه بار دیگر هم بصورت ساعتی و رهگذری در انار حضور یافته و این بدین معنی است که ایشان نسبت به سایر شهرستان های استان خیلی کمتر به انار آمده است و حتی به اندک مصوباتی هم که در سفر هایش به انار داشته عمل نکرده است.

یکی از مهم ترین وعده هایی که استاندار کرمان  به مردم انار در شهریور سال ۹۳ داد این بود که با همکاری شهرداری انار عملیات ساماندهی ورودی شهر انار و نصب المان در میدان امام حسین (ع)  را بعنوان پیشانی استان کرمان، آغاز کند که این طرح بعد از حدود دوسال همچنان  در حد کلنگ زنی باقی مانده است و هنوز اقدامی در این زمینه نشده است.

در این شرایط که استاندار کرمان هنوز به وعده های حضوریش به مردم انار عمل نکرده ، جای سوال است که چگونه میخواهد از طریق تلگرام مشکلات انار را حل کند؟

عکس زیر مربوط به حضور استاندار کرمان در طرح آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر انار در شهریور ماه سال ۹۳ است که این طرح بعد از گذشت قریب دوسال همچنان بدون پیشرفت باقی مانده است.

IMG_3326

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی