شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

 در هفته مبارزه با مواد مخدر، حوزه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان انار با هدف فرهنگ سازی و آشنایی جوانان با انواع مواد مخدر و عوارض و مخاطرات خانمان سوز استعمال دخانیات، اقدام به برپایی زنجیره انسانی “نه به اعتیاد” کرده است. به گزارش انارما؛ بتول فاتحی مسئول امور جوانان شهرستان انار گفت : بمناسبت روز […]

 در هفته مبارزه با مواد مخدر، حوزه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان انار با هدف فرهنگ سازی و آشنایی جوانان با انواع مواد مخدر و عوارض و مخاطرات خانمان سوز استعمال دخانیات، اقدام به برپایی زنجیره انسانی “نه به اعتیاد” کرده است.

به گزارش انارما؛ بتول فاتحی مسئول امور جوانان شهرستان انار گفت : بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر زنجیره انسانی نه به اعتیاد در این شهرستان برپا شد.

فاتحی افزود  : همزمان با سراسر کشور سومین طرح ملی نه با اعتیاد سازمان جوانان با حضور تنی چند از اعضاء این جمعیت در یکی از میادین شهر برگزار شد.

۶۷۶۴۵۲۹۹۵۰۴۶۰۶۷۰۸۰۵۷

۸۵۱۲۵۸۰۱۶۸۵۳۰۰۱۱۵۴۳۰

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی