چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر  اظهار داشت: خواندن نماز اول وقت، شب زنده‌داری‌ها و قرائت قرآن روزانه از توفیقات الهی در ماه مبارک رمضان برای مومنان بود که باید همچنان در بعد از ماه مبارک نیز حفظ شود. وی در مورد پرداخت زکات فطره گفت: […]

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر  اظهار داشت: خواندن نماز اول وقت، شب زنده‌داری‌ها و قرائت قرآن روزانه از توفیقات الهی در ماه مبارک رمضان برای مومنان بود که باید همچنان در بعد از ماه مبارک نیز حفظ شود.

وی در مورد پرداخت زکات فطره گفت: اولویت پرداخت زکات فطره با فقرای بستگان و خویشان و در مراحل بعد همسایگان فقیر و در نهایت پرداخت به صندوق‌های فطریه و کفاره است.

ابراهیمی عنوان کرد: ملت ایران باید خودشان مشکلات اقتصادی را حل کنند، ما کشور غنی و صاحب اقتصادی هستیم و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: ما همچنان مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنیم و زیر بار زور نمی‌رویم، قناعت و دوری از اسراف و استفاده از کالاهای داخلی از اصول اقتصاد مقاومتی است و به آنها پایبند خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی