پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرماندار انار گفت :هم اکنون ۳ کیلومتر از پروژه خط لوله انتقال گاز مانده و به گفته پیمانکار پروژه تا پایان هفته این پروژه به اتمام خواهد رسید.

فرماندار انار گفت :هم اکنون ۳ کیلومتر از پروژه خط لوله انتقال گاز مانده و به گفته پیمانکار پروژه  تا پایان هفته این پروژه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ” انارما ” طباطبائی سرپرست فرمانداری انار از پروژه خط لوله انتقال گاز شهرک صنعتی بازدید نمودند.

در این بازدید طباطبائی گفت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با عنایت به محدودیت های آبی و کشاورزی شهرستان و لزوم رویکرد صنعتی شدن در شهرستان انار همچنین تاکیدات استاندار محترم مبنی بر رفع موانع تولید و به تبع آن رفع مشکل سرمایه گذاران در شهرک صنعتی تکمیل و زیرساختهای این شهرک در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد با پیگیری انجام شده جهت رفع معارض خط لوله انتقال گاز به شهرک صنعتی در تاریخ ۲۶ خرداد ماه و طی سفر مهندس ودیعتی مدیر عامل محترم شرکت گاز استان و مساعدت ایشان همچنین با هماهنگی و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری به حمدالله این پروژه کار خود را از پایان هفته گذشته مجددا شروع کرده و کار حفاری آن به پایان رسیده و هم اکنون نیز ۳ کیلومتر از این مسیر لوله گذاری شده و به گفته پیمانکار پروژه (افلاک گستر کویر) تا پایان هفته کار لوله گذاری این خط به اتمام خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری انار در پایان اظهار امیدواری کرد که انشاالله گاز برای صنعتگران شهرک صنعتی بزودی قابل استفاده گردد.

gaz

gaz1

gaz2

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي یکشنبه 17 جولای 2016 - 7:25 ب.ظ

مربو ط به فرماندار قبل است مردم هشیار وبیدارند …

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی