شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رئیس اتاق اصناف انار در این جلسه از برگزاری و هماهنگی سه نمایشگاه عمومی پاییزه و تخصصی مبلمان و خانه مدرن ، گل و گیاه ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی را طی ماههای آتی خبر داد…

رئیس اتاق اصناف انار در این جلسه از برگزاری و هماهنگی سه نمایشگاه عمومی پاییزه و تخصصی مبلمان و خانه مدرن ، گل و گیاه ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی را طی ماههای آتی خبر داد…

به گزارش ” انارما”  جلسه کمیته نمایشگاهی شهرستان به ریاست فرماندار انار و کلیه اعضای کمیته نمایشگاهی در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه  طباطبایی هدف از برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را ، ارائه خدمت به مردم شهرستان عنوان کرد و افزود بایستی تمامی جوانب ارائه این خدمات بطور دقیق بررسی گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گفت بایستی منافع اقتصادی عموم مردم و همچنین غرفه داران حاضر در نمایشگاه و کسبه مورد توجه قرار گیرد تا مردم عزیز شهرستان با آرامش خاطر نسبت به تأمین مایحتاج خود اقدام کنند.

طباطبایی اظهار داشت : مسئولان نقاط ضعف و قوت نمایشگاه های قبل را بررسی نمایند و در جهت بهبود کیفیت برپایی نمایشگاه و همچنیین ارائه خدمات متنوع از جمله عرضه کالاهای مفید برنامه ریزی مفصلی داشته باشند.

در ادامه مجید محی الدینی رییس اتاق اصناف شهرستان نیز ضمن تشکر از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در برگزاری نمایشگاههای قبلی ، از هماهنگی جهت برگزاری سه نمایشگاه عمومی پاییزه و تخصصی مبلمان و خانه مدرن ، گل و گیاه ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی را طی ماههای آتی خبر داد.

در پایان مقرر شد نمایشگاه پاییزه در مهرماه /نمایشگاه تخصصی مبلمان و خانه مدرن در آذرماه و نمایشگاه تخصصی گل و گیاه ، ماشین آلات و ادوات کشاورزیدر بهمن ماه جاری برگزار گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی